پدافند غیر عامل بعد فرهنگی مقابله با دشمن است

فرماندهی سپاه و بسیج ناحیه بهبهان، پدافند غیر عامل را بعد فرهنگی مقابله با دشمن دانست و بر فرهنگ سازی، شناخت و ترویج پدافند غیرعامل در جامعه و بین نوجوانان و جوانان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مانور پدافند غیرعامل با شعار پدافند غیرعامل، مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید در دبیرستان نمونه دولتی آزادگان بهبهان برگزار شد.

با حضور فرماندهی سپاه و بسیج ناحیه بهبهان، معاون فرماندار، معاون پرورشی و کارشناس حراست آموزش و پرورش و شماری از روسای ادارات و نهاد‌های دولتی شهرستان مانور پدافند غیرعامل برگزار شد.

در این مراسم خیران پور فرماندهی سپاه و بسیج ناحیه بهبهان، پدافند غیر عامل را بعد فرهنگی مقابله با دشمن دانست و بر فرهنگ سازی، شناخت و ترویج پدافند غیرعامل در جامعه و بین نوجوانان و جوانان تاکید کرد.

فرماندهی سپاه و بسیج ناحیه بهبهان با بیان آسیب‌های فیزیکی، اجتماعی و فرهنگی که جوانان را نشانه گرفته است، لزوم رعایت و توجه به اصول پدافندی را برای کاهش تهدیدات و آسیب‌ها یادآور شد.

مانور زنده پدافند غیرعامل با حضور نیرو‌های هلال احمر، یگان‌های امدادی آتش نشانی، اداره برق، آب، گاز و همچنین یگان‌های نیروی انتظامی، پلیس راهور و سپاه و نقش آفرینی دانش آموزان با جلوه‌ای ویژه برگزار شد.

انتهای پیام/م

برپایی مانور پدافند غیرعامل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار