برگزاری همایش بین‌المللی افق‌های نو در مطالعات زبانی در تبریز

برای نخستین بار دانشگاه آزاد میزبان کنفرانس بین المللی افق‌های نو در مطالعات زبانی در اواخر آبان ماه است.

برگزاری همایش بین‌المللی افق‌های نو در مطالعات زبانی در تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،بهلول سلمانی رئیس دانشکده ادبیات زبان‌های خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت:  این کنفرانس یکی از مهم‌ترین رویداد‌های علمی پژوهشی کشور است، اظهار کرد، کنفرانس بین المللی افق‌های نو در مطالعات زبانی به صورت مشترک با انجمن بین المللی اساتید زبان و ادبیات انگلیسی که دارای مجوز از وزارت علوم هستند و همچنین اعضای هیئت مدیره آن‌ها که از چهره‌های سرشناس دانشگاه‌های کشور هستند در واحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار می‌شود.

او  هدف از برگزاری این کنفرانس مهم علمی را ایجاد فضایی جهت تبادل علمی پژوهشی بین اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانست و گفت: در این کنفرانس آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی در حوزه مطالعات زبانی در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

او اعلام کرد: در مجموع بیش از هزار و ۲۰۰ مقاله از سراسر کشور و چند کشور خارجی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد که در مرحله نخست داوری، تعداد ۸۵۰ مقاله به مرحله بعدی راه یافت و پس از دواری مجدد نیز تعداد ۵۸۰ مقاله به عنوان مقالات نهایی انتخاب شد که ۳۰۰ مقاله برای ارائه شفاهی در سالن‌های اصلی و موازی خواهد بود و مابقی به صورت پوستر نمایش داده می‌شود.

دبیر علمی کنفرانس گفت رونمایی از کتاب پرفسور عزب دفتری، استاد تمام رشته زبان و ادبیات انگلیسی و از چهره‌های ماندگار زبان کشور که در دانشگاه تبریز حضور دارند از دیگر برنامه‌های این رویداد مهم علمی است.

سلمانی با اشاره به حضور اساتید و شرکت کنندگانی از کشور‌های استرالیا، کانادا، قبرس، ترکیه، مالزی، نیوزیلند و سایر کشور‌های اروپایی و آمریکایی در این کنفرانس، گفت: این اساتید یا به صورت حضوری و یا غیر حضوری و اینترنتی به ارائه مقاله خواهند پرداخت.

او  اعلام کرد: کنفرانس بین المللی افق‌های نو در مطالعات زبانی در روز‌های ۲۸، ۲۹ و ۳۰ آبان ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار می‌شود که یک روز اختصاص به کارگاه‌های تخصصی دارد.

 

انتهای پیام/ش

همایش بین‌المللی افق‌های نو در مطالعات زبانی در تبریز برگزار می شود

برچسب ها: همایش ، زبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.