با حضور رئیس پلیس راهور ناجا، کلنگ ساماندهی تقاطع پر تصادف آرنساء به زمین زده شد.

کلنگ ساماندهی تقاطع پر تصادف آرنساء به زمین زده شدارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در حاشیه آیین کلنگ زنی ساماندهی تقاطع پر تصاف آرنساء در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت:این تقاطع یکی از پر تصادف ترین نقاط حادثه خیز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: برای اجرای این طرح بیش از سه میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود که قرار است بعداز ۱۲ ماه به بهره برداری برسد.

او ادامه داد: پیمانکار لازم برای ۹ نقطه پر حادثه انتخاب و در حال اجرای عملیات ایمن سازی، ۵ نقطه در حال انجام مناقصه و ۶ نقطه نیز در مرحله مطالعه است که بی شک این اقدامات در بخشنده تر کردن جاده ها در مقابل رفتارهای پرخطر رانندگان و‌ جلوگیری از تصادفات و تلفات تاثیر بسزایی خواهد داشت.

دبیر کمیسیون ایمنی حمل و نقل راههای آذربایجان غربی اعتبار عملیات عمرانی درحال انجام برای رفع نقاط پرحادثه محورهای ارتباطی استان را نزدیک به ۱۵۰ میلیارد ریال دانست و افزود: طرح اموزش کاربران جاده ای در ۵ گروه موتورسوران، وانت بارها، ادوات کشاورزی، عابرین پیاده و مدارس حاشیه راهها اجرایی می شود که بر این اساس نسبت به توزیع کتب آموزشی، ابزار آشکارسازی ادوات و وسایط نقلیه، کلاه ایمنی، ابزار ایمنی و نوشت افزار با شعارهای ایمنی اقدام شده است.

انتهای پیام/م

 

ساماندهی تقاطع پر تصادف آرنساء

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.