کشف ۳ تن انواع مواد مخدر در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۳ تن انواع مواد مخدر،۷ ماهه امسال در استان خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  با اشاره به اجرای یک هزار و ۲۰۳ طرح پاکسازی نقاط آلوده، ارتقاء امنیت اجتماعی و طرح‌های کنترلی محور‌های مواصلاتی استان، گفت:۴۲ باند قاچاق مواد مخدر در استان متلاشی شد.
 
او افزود:بیش از ۳ تن انواع مواد مخدر در ۷ ماهه امسال در استان از سوداگران مرگ کشف شد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۵ درصد افزایش داشته است.
 
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری ۴ هزار و ۹۵۲ خرده فروش مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد در جامعه،۴ هزار و ۸۵ معتاد متجاهر با اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان شناسایی و جمع آوری و برای سیر مراحل درمانی به مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ استان معرفی شدند.
 
سردار میرفیضی افزود: ویرانگری‏ هاى حاصل از مواد مخدر زمینه ساز سقوط بسیارى از ارزش‌ها و هنجارهاى فرهنگى و اخلاقى شده و بدین ترتیب سلامت جامعه را بطور جدى به مخاطره مى‌اندازد.

او گفت: پدیده شوم قاچاق مواد مخدر بیش از آنکه فعالیتى سوداگرانه، تجارى و اقتصادى در عرصه مافیاى اقتصاد بین ‏المللى باشد، ابزارى کارآمد و راهبردى برای به تباهى کشیدن و انحطاط اخلاقى جوامع از سوی سلطه طلبان است.

سردار میرفیضی افزود:امروزه اعتیاد به مواد مخدر یکى از مهمترین مشکلات اجتماعی، اقتصادى و بهداشتى است که عوارض ناشى از آن تهدیدى جدى براى جامعه محسوب شده و موجب رکود اجتماعى در زمینه ‏هاى مختلف مى شود.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: مبارزه با اعتیاد قطعاً بیش از آنکه ماموریتى در راستاى وظایف مصرحه نیروى انتظامى باشد، اقدامى استراتژیک برای مقابله با ابزار نظام سلطه جهانى در انحطاط اخلاقى جامعه است.

سردار میرفیضی همچنین با اشاره به این که اعتیاد به عنوان یک آسیب اجتماعی، هیچ گاه بطور کامل ریشه‏ کن نخواهد شد، افزود: با تدبیر، اندیشه و تلاشى مخلصانه می ‏توان آنرا به کنترل در آورد و در این راستا نیز تلاش ما بر این است تا با ارتقاء سطح آگاهى اقشار مختلف جامعه پیشگیرى از اعتیاد را بر درمان معتادان مقدم بداریم.

فرمانده انتظامی استان مازندران از خانواده‌ها خواست: برای ریشه کن کردن اعتیاد در جامعه ضمن همکاری با پلیس هرگونه اطلاعات و اخباری در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/س
 

کشف ۳ تن انواع مواد مخدر در ۷ ماهه امسال در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار