مرگ بر آمریکا گفتن یعنی مرگ بر استکبار شماتت ندارد

مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان گفت: مرگ بر آمریکا مرگ بر دولتمردان آن نه ملت آمریکا و مرگ بر استکبار، تحریم ها، بد عهدی، تروریست اقتصادی و مرگ بر مظهر شیطان است و شماتت ندارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا رضا زاده، مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان، در راهپیمایی ۱۳ آبان در جمع دانش آموزان کاشان در سالن شهدای بسیج سپاه این شهرستان گفت: مرگ بر آمریکا مرگ بر طمع ورزی دولتی است که همه دنیا را می‌خواهد به زور و ظلم چپاول کند.

او با تاکید بر اینکه مرگ بر آمریکا گفتن مرگ بر استکبارورزی و طمع ورزی یک قدرتی است که می‌خواهد همه دنیا را چپاول کند.

به گفته او، امروز اگر بگوییم مرگ بر آمریکا، چون این آمریکا همان آمریکای ۵۵ سال پیش است، اما ذلیل‌تر شده و وحشی‌تر شده، چون زمین خورد است.

 

منشأ اتفاقات عراق سفارت آمریکا در این کشور است

مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان، در ادامه با تاکید بر اینکه همین امروز بسیاری از اتفاقات داخل کشور عراق که خود عراقی‌ها می‌گویند منشا آن سفارت آمریکا در عراق است گفت: حتی اتفاقاتی که در مصر افتاد و انقلاب آن را به انحراف برد کلید آن در سفارت آمریکا زده شد.

رضازاده، تصریح کرد: بنابراین اگر سفارت آمریکا و لانه جاسوسی فتح نمی‌شد به طور قطع و یقین انقلابی باقی نمی‌ماند همانطور که امام راحل فرمود فتح لانه جاسوسی انقلاب دوم و مهم‌تر از انقلاب است.

او، اظهارداشت: امروز هم اگر ما می‌گوییم مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر استکبار اگر می‌گوییم مرگ بر آمریکا کسی شماتت نکند چرا حرف از مرگ می‌زنیم ما مرگ را برای دولتمردان آمریکا نه ملت آن بکار می‌بریم دولت مردانی که در طول ۴۰ سال گذشته در همه جنگ‌های دنیا نقش داشتند.

به گفته او، آمار‌ها نشان می‌دهد در صد سال اخیر آمریکا در اصلی‌ترین جنگ‌های دنیا در ۴۰ سال گذشته بصورت مستقیم نقش داشته است که نتیجه آن کشته شدن هشت و نیم میلیون انسان تا حالا بوده‌است.
 

 

مرگ بر آمریکا مرگ بر تروریست اقتصادی است

مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان، یادآور شد:مرگ بر آمریکا مرگ بر کشته شدن انسان‌ها است، مرگ بر آمریکا بر بدعهدی است که عهدنامه امضا می‌کند و از آن خارج می‌شود، مرگ بر تروریست اقتصادی و مرگ بر تحریم‌هایی است که آن تحریم‌ها داروی مردم را هدف قرار داده است.

رضازاده، تاکید کرد: مرگ بر آمریکا مرگ بر تروریست اقتصادی است که لاستیک هواپیمای مسافربری ما را تحریم کرده است بنابراین مسأله امروز ما مسأله مرگ بر آمریکا است، چون آمریکا بد عهد و مظهر شیطان است.

 

تبعید امام به ترکیه بدلیل مخالفت وی با قانون کاپیتالاسیون بود

او، با تشریح کامل سه اتفاق مهم ستکبارستیزی و مقدماتی وقوع ۱۳ آبان از جمله تبعید امام به ترکیه که بابت سخنرانی اعتراض آمیز ایشان در رابطه با قانون کاپیتالاسیون (قانونی که اجازه نمی‌داد تخلفات چند ده هزار مستشار آمریکایی را بتوانند در ایران پیگیری کنند) بود گفت: نتیجه این اعتراض تبعید امام راحل شد.

به گفته او، اتفاق دوم که مناسبت روز دانش آموز است تعداد قابل توجهی از دانش آموزان تهرانی در اعتراض به رژیم شاه روز ۱۳ آبان ۵۷ وارد دانشگاه تهران شدند و علیه مداخلات آمریکا راهپیمایی کردند در‌های دانشگاه بسته شد تمام این دانش آموزان به رگبار بسته شدند بطوریکه کسی امکان فرار نداشت و چند ده نفر زخمی و ۵۶ نفر شهید شدند.

رضازاده، قسمت دردناک اتفاق دوم ریختن خون این دانش آموزان کف دانشگاه بود و علت نامگذاری مناسبت اصلی که به ۱۳ آبان به نام روز دانش آموز گفتند ریختن خون این مظلومین و ۵۶ دانش آموز بود.

او اظهارداشت:، اما اتفاق سوم که سال ۵۷ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی محقق شد بالا رفتند جوانان و دانشجویان از دیوار سفارت آمریکا به عنوان مرکز جاسوسی بود که آن را فتح کردند.

به گفته او، امروز اسناد آن ۷۰ جلد کتاب شده است و رهبر انقلاب سال گذشته گفتند بعضی از این اسناد باید داخل مدارس تدریس شود اسنادی که کاغذ‌های ریز ریز شده آنرا دانشجویان بیرون آوردند و ترمیم کردند و دیدند که هدف گذاری بسیاری از اختلافات و فتنه‌ها و شهادت‌ها در لانه جاسوسی تا قبل از فتح آن بوده است.

رضازاده، در پایان تاکید کرد: مطلب روز ما روح حاکم بر این سه اتفاق یعنی استکبارستیزی و‌مبارزه با استکبار، بد عهدی و مظهر شیطان در چپاولگری دنیا و کشتن انسان‌ها است.


انتهای پیام/م
برچسب ها: راهپیمایی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.