رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران:

خبر منتشر شده درباره ذرت‌های آلوده کذب است

رحمانی فضلی گفت: اخبار منتشر شده با عنوان ذرت‌های آلوده خلاف واقع و کذب است.

اخبار ذرت‌های آلوده، خلاف واقع و کذب است

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در حاشیه جلسه ستاد اطلاع رسانی اقتصادی در جمع خبرنگاران با اشاره به این نشست، اظهار کرد: در این جلسه ما مصوبات جلسات قبل را پیگیری کردیم و گزارش دادیم، یکی از گزارش‌ها بحث قاچاق کالا و انعکاس اخبار آن بود.
 
او ادامه داد: اخباری که با عنوان ذرت‌های آلوده مطرح شد، خلاف واقع و کذب است، از سال ٩٢ تا ٩٥، ٣٠ میلیون ذرت وارد شده که دستگاه‌های مربوط، آن را رصد کردند و رئیس جمهور هم دستوراتی را صادر کرده اند.

وزیر کشور گفت: این ذرت‌ها علوفه‌ای و دامی بودند، بعضی‌ها اعلام کردند که خوراکی بوده است، اما رسانه‌ها باید دقت کنند.
 
رحمانی فضلی با اشاره به بحث معافیت‌های مالیاتی مطبوعات و رسانه‌ها، گفت: وزارت اقتصاد اظهار كردند كه ما حتی در پیش‌سنجی‌های اولیه خود هم این موضوع را نداریم و نخواهیم داشت، همچنین مردم نسبت به سپرده‌های خود نگرانی داشتند كه وزارت اقتصاد آن را تكذیب كرد.
 
او يادآور شد: از مديرعامل سازمان هواپيمايی دعوت شد، با توجه به اينكه شكايت‌هايی درباره بليط‌ها بود، او توضيحاتی ارائه داد و تصميم بر آن شد كه پيگيری كنند و قيمت‌ها آناليز شود.
 
وزير كشور ادامه داد: در اين جلسه گزارشی از قوه قضائيه مبنی بر عملكرد رسانه‌ها اعلام شد كه خوشبختانه تا امروز روند همكاری آنها بسيار خوب بوده است.
 
او با بيان اينكه امروز هم مردم در راهپيمايی ١٣ آبان پای كار بودند، اظهار كرد: مدتی قبل بعضی‌ها اعلام كرده بودند كه ١٣ آبان، موعدی برای هيجانات داخلی است اما ما سال قبل شاهد راهپيمايی بزرگی بوديم، امسال هم مردم با حضورشان برای دشمنان خود خط و نشان كشيدند و ما بايد قدردان اين مردم باشيم.
 
وزير كشور با اشاره به قيمت ١٠٠ قلم كالا، بيان كرد: ٥٥ نوع از اين كالاها با روند كاهشی مواجه بوده است، ٢٠ الی ٢٥ نوع آنها ثابت و بقيه هم افزايش داشته است، دليل اين افزايش توضيح داده شده است اما با توجه به كاهش روند قيمت ارز، انتظار می‌رود كه قيمت كالاها هم كاهش يابد تا در تنظيم بازار و مكانيزم اقتصادی شاهد تعادل باشيم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دولت ، وزیر کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار