جعفرپور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

طرح الزام صداوسیما و وزارت ارشاد برای حمایت از فیلم‌های ضداستکباری در کمیسیون فرهنگی تصویب شد

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از تصویب طرح الزام صداوسیما و وزارت ارشاد برای حمایت از فیلم‌های ضداستکباری در کمیسیون فرهنگی خبر داد.

در جلسه امروز طرحی با محوریت حمایت از فیلم‌های ضداستکباری مصوب شدجمشید جعفرپور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات جلسه امروز کمیسیون متبوع خود، گفت: در جلسه امروز طرحی  برای الزام سازمان صداوسیما و وزارت فرهنگ و ارشاد در حمایت از ساخت فیلم‌های ضداستکباری بررسی شد.

او ادامه داد: کمیسیون طرحی را مصوب کرد مبنی بر اینکه صداوسیما و سازمان سینمایی وزارت ارشاد موظف هستند فیلم‌های ضداستکباری را مورد حمایت قرار دهند.


بیشتر بخوانید:ضرورت تقویت اقتصاد فرهنگ در کمیسیون فرهنگی مجلس بررسی شد


جعفرپور افزود: این طرح فقط شامل فیلم‌های ضد استکباری نیست و کمیسیون فرهنگی تمام آثار هنری به ویژه فیلم‌های ضد استکباری را مورد حمایت قرار دهد، علاوه براین سایر دستگاه‌ها به جز صداوسیما و وزارت ارشاد که مشمول ماده ۵ قانون خدمات مدیریت کشوری هستند، مجاز بوده تا از بودجه‌های خودشان در جهت حمایت از تولید آثار ضداستکباری هزینه کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس خاطر نشان کرد: علاوه بر این بر تولیدات مشترک بین ایران و کشور‌های دیگر مانند محور مقاومت، سوریه، لبنان ،عراق، یمن و سایر کشور‌ها و تولیداتی که در بردارنده جنایات آمریکا و اقدامات ضدحقوق بشری آن‌ها است هم باید مورد حمایت قرار گیرند.

او در پایان گفت: در این جلسه کارشناسان دستگاه‌های مختلف نظیر وزارت خارجه، وزارت ارشاد، مرکز پژوهش‌ها و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط حضور داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار