اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کلاردشت

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از کشف ۱۲ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قاسم عزیزی کرانی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و تامین امنیت و به برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: ماموران در اجرای این طرح، ضمن انجام گشت‌های هدفمند موفق به دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و کشف ۱۲ فقره انواع سرقت‌ها شدند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به بازدید از ۲۳ واحد صنفی این شهرستان، گفت: به ۱۵ واحد صنفی تذکر و به ۵ صنفی اخطار پلمب داده شد و ۲ واحد صنفی نیز به علت رعایت نکردن ضوابط قانونی و صنفی پلمب شدند.

او از توقیف ۲۱ خودرو و ۳ موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و افزود: دستگیری ۱۰ نفر از ملجوبین محاکم قضائی نیز از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

عزیزی همچنین از دستگیری ۳ معتاد متجاهر و یک خرده فروش مواد مخدر نیز خبر داد و گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیر انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت در پایان از معرفی متهمان به مراجع قضایی خبرداد و با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدار‌های انتظامی و استفاده مطلوب از سامانه ۱۱۰ در راستای ارتقای احساس امنیت، همیار همیشگی پلیس باشند.

انتهای پیام/س
 

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کلاردشت با موفقیت اجرا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار