واحد‌های صنفی متخلف فارس ۳ میلیارد ریال جریمه شدند

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: در مهر ماه امسال واحد‌های صنفی متخلف در استان فارس به پرداخت بالغ بر ۳ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

واحد‌های صنفی متخلف فارس ۳ میلیارد ریال جریمه شدندعلی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: گشت‌ های مشترک تعزیرات حکومتی استان بیش از هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از اصناف، پایانه‌های مسافرتی، مراکز گردشگری، انبار‌ها کارخانجات و ... را در مهرماه انجام داده اند.

او افزود: این بازرسی‌ ها با هدف پیشگیری از وقوع تخلف و برخورد با متخلفان با همکاری سازمان صمت، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی و استاندارد انجام شد.

مبشری همچنین از تذکر به ۵۲۰ صنفی و تولیدی خبر داد و ادامه داد: در جریان این بازرسی‌ ها برای ۲۷۴ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل و این واحد‌ها بالغ بر ۳ میلیارد ریال جریمه نقدی شده اند.

او اضافه کرد: در راستای اثرگذاری هر چه بیشتر، پرونده‌ های متشکله در این بازرسی‌ ها خارج از نوبت رسیدگی می‌ شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس پیگیری شکایات دریافتی از سامانه ۱۳۵ را در اولویت این بازرسی‌ ها عنوان کرد، افزود: از شهروندان تقاضا داریم شکایات و گزارشات خود را به شماره ۱۳۵ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ اعلام کنند تا نسبت به رسیدگی به موضوع و برخورد با متخلفان اقدام قانونی انجام شود.
انتهای پیام/م

بیش از ۱۲۰۰ مورد بازرسی در مهرماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.