استاندارفارس:

شیراز توان میزبانی رقابت‌های بین‌المللی ورزشی را دارد

استاندار فارس با اشاره به ظرفیت‌های زیرساختی ایجاد شده در حوزه ورزش در شیراز تاکید کرد: این کلانشهر توان و ظرفیت میزبانی رویداد‌های بین‌المللی ورزشی را دارد.

شیراز توان میزبانی رقابت‌های بین‌المللی ورزشی را داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت‌الله رحیمی در دیدار رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، از رایزنی برای گرفتن امتیاز پشتیبانی مسابقات جام جهانی فوتبال قطر خبر داد.

استاندار فارس گفت: ورزشگاه پارس در شیراز این ظرفیت را دارد که به عنوان دهکده ورزشی رقابت‌های بزرگ ملی و بین‌المللی را میزبانی کند.

رحیمی با استقبال ازانتخاب ورزشگاه پارس شیراز برای میزبانی فینال جام حذفی فوتبال، گفت: به عنوان رئیس شورای عالی ورزش استان از میزبانی فارس در رقابت‌های بزرگ ملی، آُسیایی، جهانی و بین المللی حمایت می‌کنم.

استاندار فارس به سهم ۵ درصدی ورزش از تولید ناخالص داخلی در برخی کشور‌ها اشاره و اضافه کرد: اختصاص یک درصد از منابع بودجه‌ای دولت براساس بند ب ماده ۱۱۷ به توسعه زیرساخت‌های ورزشی حکایت از توجه ویژه دولت به توسعه ورزش و اهمیت این مقولع در برنامه ریزی‌های کلان دارد.

رحیمی تاکید کرد که در استان فارس نیز توسعه زیرساخت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف با حمایت دولت ادامه خواهد یافت.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس نیز در این دیدارگفت: که در حال استانداردسازی ورزشگاه پارس برای میزبانی فینال جام حذفی هستیم و تمهیدات لازم را برای این میزبانی اتخاذ خواهیم کرد.

حیدرعلی کامیاب با اشاره به تعویض چمن ورزشگاه پارس، گفت: بخش‌های مختلف این ورزشگاه با مشاوره سازمان لیگ برتر و براساس استاندارد‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا به روز رسانی شده است.

کامیاب گفت: گیت‌های ورودی ورزشگاه نیز باید نصب شده و شرایط فروش بلیط به صورت الکترونیکی فراهم شود تا علاقمندان تماشای این دیدار و دیدار‌های آتی بتوانند به راحتی در ورزشگاه حضور یابند.

ورزشگاه پارس، از مجهزترین ورزشگاه‌های ایران است

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال نیز ورزشگاه پارس شیراز را از مجهزترین و زیباترین ورزشگاه‌های کشور دانست و با اشاره به انتخاب این ورزشگاه برای میزبانی فینال جام حذفی فوتبال، روند بازسازی این مکان ورزشی را مناسب ارزیابی کرد.

سعید فتاحی گفت: برای انتخاب ورزشگاه میزبان فینال جام حذفی بین ورزشگاه‌های پارس شیراز، نقش جهان اصفهان، یادگار امام تبریز و امام رضا (ع) در مشهد قرعه کشی شد که در نهایت قرعه به نام ورزشگاه پارس درآمد.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با اشاره به پتانسیل بالای فوتبال شیراز و فارس و وجود چندین بازیکن فارسی در تیم‌های لیگ برتری ابراز امیدواری کرد با برگزاری فینال جام حذفی در شیراز فوتبال دوستان فارسی بتوانند پس از چندین سال یک دیدار حساس و جذاب را از نزدیک تماشا کنند.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.