معاون اول رییس جمهور:

مدیران استان قزوین برای رفع موانع پیش روی بخش خصوصی تلاش کنند

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور ازمدیران و نمایندگان مردم استان قزوین خواست: بستر‌های لازم را برای جذب سرمایه گذار فراهم کنند و موانع را از پیش روی بخش خصوصی و فعالان اقتصادی استان بردارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در دیدار استاندار و نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های گسترده استان قزوین در بخش صنعت و کشاورزی گفت: استان قزوین با برخورداری از نیروی انسانی کارآمد و تحصیلکرده، همه ویژگی‌های لازم را برای توسعه و پیشرفت دارد.

معاون اول رییس جمهور افزود: استان قزوین با اتکا به ظرفیت و توانمندی‌ها و برخی تدابیر مدیریتی قادر است بدون اتکا به مدیریت ملی، مشکلات را حل و فصل و روند توسعه را طی کند.

جهانگیری کمبود منابع آب و مشکل آب شرب در برخی مناطق استان قزوین را از جمله مسائل این استان برشمرد و از استاندار قزوین خواست با تمرکز ویژه روی حل مسئله کمبود آب و اجرای طرح‌های آبرسانی، به مطالبه مردم در این بخش پاسخ دهد.

در این جلسه استاندار قزوین هم گزارشی از وضعیت استان در بخش‌های مختلف ارائه کرد و به تشریح مهمترین مسائل و تنگنا‌های استان در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و عمرانی پرداخت.

نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی هم هر کدام در سخنانی مهمترین دغدغه‌ها و مشکلات استان را مطرح کردند و خواستار توجه ویژه دولت برای حل مسائل و چالش‌های پیش روی استان شدند.

مشکل تامین آب شرب و کشاورزی در برخی مناطق استان قزوین، فرسودگی برخی مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان، ضرورت رفع نقاط حادثه خیز و اهتمام به مسائل شهرک‌های صنعتی از جمله دغدغه‌های نمایندگان استان قزوین بود که در این جلسه مطرح شد.
انتهای پیام/.
 

استاندار و نمایندگان استان در مجلس با معاون اول رییس جمهور دیدار کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار