معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

سلامت انتخابات در پرتو اجرای قانون است

سید احمد احمدی‌زاده گفت: بی‌طرفی و دوری از رفتار شائبه‌انگیز، به معنی صیانت از رای مردم و سلامت انتخابات در پرتو اجرای صحیح و دقیق قانون است.

سلامت انتخابات در پرتو اجرای قانون استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید احمد احمدی‌زاده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در نشست ستاد انتخابات استان فارس در شیراز با تاکید بر لزوم اشراف عوامل اجرایی انتخابات بر قانون و نتایج موثر آن، گفت: آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات سالم و امن با اقدامات و تمهیدات لازم مهیا می‌شود و در این راستا بهره گیری از قانون و آیین نامه‌های اجرایی مشارکت حداکثری مردم را به بار خواهد آورد.

او با بیان اینکه صداقت و شفافیت در میان مجریان انتخابات از ملزومات این جریان سیاسی است افزود: دوری از رفتار شائبه انگیز و بی طرفی به معنی صیانت از رای مردم است و سلامت انتخابات در پرتو اجرای مر قانون است.

ریس ستاد انتخابات فارس با اعلام آمادگی همه جانبه حوزه‌های انتخابیه برای برگزاری انتخابات پرشور ابراز امیدواری کرد: بررسی صلاحیت‌ها در چارچوب قانون و فارغ از هرگونه اغراض سیاسی و سلیقه‌ای انجام شود.

گفتنی است این جلسه با ارائه گزارش کمیته‌های فناوری اطلاعات، حراست، مالی و همچنین ارائه گزارش فرمانداران حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های نی‌ریز، استهبان و فسا پایان یافت.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان، دوم اسفند ۹۸ در کشور برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م

نشست ستاد انتخابات استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار