ابراهیمی: کار کردن با جلالی لذت بخش است/ درگیری ام با برزای صحت ندارد

بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: مجید جلالی یک معلم و پدری دلسوز برای بازیکنان تیم بوده و کار کردن با او لذت بخش است.

ابراهیمی: کار کردن با جلالی لذت بخش است/ درگیری ام با برزای صحت نداردعلیرضا ابراهیمی بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: حضور مجید جلالی در تیم گل گهر سیرجان تا اینجای کار خوب بوده است. مجید جلالی در در درجه اول یک معلم و پدر دلسوز است و در درجه دوم یک مربی  با صداقت است. کار کردن با او  یک تجربه بسیار خوبی برای بازیکن محسوب می شود. مجید جلالی در کارش با نظم است و در کنارش یک کادر فنی بسیار قوی دارد.  تیم گل گهر از اینکه زیر نظر  این مربی تمرین می کند رضایت دارند.

او گفت: در بازی مقابل سپاهان حق تیم ما باخت نبود و در ۲ اشتباه گل دریافت کردیم. در بازی مقابل پیکان تیم، تازه با تفکرات کادر فنی آشنا شده بود که باید این بازی هم می‌بردیم. بازی مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهر یک بازی بسیار حساس است که باید در آن به پیروزی برسیم. ما حتی به مساوی با این تیم نیز قانع نیستیم و با توجه به تمریناتی که در طول هفته انجام دادیم باید این بازی را ببریم.


بیشتر بخوانید: پورغلامی دستیار جلالی در گل گهر شد


او درباره خبر دعوایش با بهنام برزای اظهار کرد: بهنام برزای یکی دوستان نزدیک من در تیم است و یکی از بازیکنان با  اخلاق کشور محسوب می شود. نمی‌دانم چه کسی گفته است که ما در رختکن دعوا کرده ایم.  

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم گل گهر سیرجان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار