برپایی جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بهبهان

جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز باحضور مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی خوزستان در بهبهان برگزار گردید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان با حضور نعمت الله بیرانوندی مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان خوزستان به ریاست یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان برگزار گردید.  

 یوسف زمانی اصل فرماندار بهبهان گفت: یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های مردم را نظارت سازمان تعزیرات بر قیمت‌ها و مخصوصا ارائه راهکار‌های مفید برای تنظیم بازار و کسب رضایتمندی مردم است.

او با اشاره به اینکه بهبهان ورودی استان است بیان داشت: تعدد قاچاق کالا را یکی از چالش‌های اصلی است.

فرماندار شهرستان با توجه به وضعیت اقتصادی و لزوم نظارت قوی بر قیمت‌ها گشت‌های مشترک به صورت مداوم را از نهاد‌های مربوطه درخواست نموده و برای مقابله با تخلفات بهداشتی نیز از اداره تعزیرات حکومتی خواست که نظارت قوی تری داشته و به صورت مداوم گزارش عملکرد را به فرمانداری ارائه نماید.

او قانونمند بودن قیمت‌ها در حوزه درمان را یکی از مطالبات اصلی مردم دانست.

رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز از پیگیری فرمانداری برای دایر کردن اداره اموال تملیکی در شهرستان برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان در عرصه تنظیم بازار و قیمت‌ها خبر داد.

او کسب رضایتمندی مردم در شرایط سخت کنونی را اولویت اصلی خود در فرمانداری عنوان کرد و از اداره تعزیرات حکومتی و دیگر ادارات دخیل در این حوزه خواست که با تمام توان پای کار باشند.

انتهای پیام/م

لزوم نظارت تعزیرات حکومتی بر بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.