مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: اتاق تعاون بزرگترین تشکل مردمی استان کرمانشاه برای دستیابی به اهداف بخش تعاون است.

اتاق تعاون بزرگترین تشکل مردمی استان کرمانشاهبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در جلسه هیات مدیره اتاق تعاون استان کرمانشاه گفت: اتاق تعاون بزرگترین تشکل مردمی استان کرمانشاه به عنوان کانون همبستگی و مشارکت عمومی شرکت های تعاونی و اتحادیه ها برای دستیابی به اهداف بخش تعاون است.

عزیزی افزود: امروزه ترویج تعاونی، ترویج فرهنگ اقتصادی است و یکی از راه‌های برون رفت از مشکلات اقتصادی جامعه وجود و فعالیت تعاونی‌ها است.

او با بیان اینکه یکی از نکات برجسته و ممتاز بخش تعاون، تشکیل اتاق تعاون است گفت: اتاق تعاون به عنوان مجموعه مردمی متشکل از تعاونی ها و اتحادیه های استان در کنار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در توسعه فعالیت های بخش تعاون نقش مهمی را ایفا می کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر ۲۸۰ تعاونی در بخش تعاونی‌های روستایی در استان فعال هستند که در قالب تعاونی‌های روستایی، تعاونی‌های زنان، کشاورزی و تولید و فعالیت می‌کنند و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت روستایی در ۲۱۰۰ روستای استان در این تعاونی‌ها عضو هستند.

عزیزی افزود: در شرایط کنونی همکاری فعال شرکت های تعاونی و اتحادیه ها در قالب اتاق تعاون می تواند اتاق را به کانون فعال اجتماعی و اقتصادی تعاونی ها مبدل کرده و بسیاری از مشکلات جاری را برطرف کند.

انتهای  پیام/ز

 

 

اتاق تعاون به عنوان مجموعه مردمی متشکل از تعاونی ها است 

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.