در هفت ماهه امسال صورت گرفت؛

صدور بیش از ۴۶ هزار کارت معاینه فنی خودرو‌های سنگین در یزد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از صدور بیش از ۴۶ هزار و ۸۰۷ کارت معاینه فنی خودرو‌های سنگین در استان یزد خبر داد.

علی علیخانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت: ۴۹ هزار و ۴۰۰ خودروی سنگین در هفت ماهه‌ امسال به مراکز معاینه فنی استان یزد مراجعه کرده اند که در مجموع برای ۴۶ هزار و ۸۰۷ خودرو، کارت معاینه فنی صادر شده است.

او با اشاره به رشد هفت درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی نسبت به مدت مشابه پارسال، افزود: در هفت ماهه پارسال بیش از ۴۵ هزار خودروی سنگین و در مجموع سال گذشته ۹۱ هزار و ۱۴۶ خودروی سنگین در مراکز معاینه فنی پذیرش داشته اند.

علیخانی ادامه داد: تست شتاب ترمز، میزان کدری دود، لغزش جانبی چرخ ها، سیستم تعلیق، تغییر وضعیت‌های غیر استاندارد برای افزایش ایمنی سفر‌های جاد‌های این خودرو‌ها نیز از سوی متصدیان مراکز معاینه فنی مورد بازرسی و کنترل قرار می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از اضافه شدن دو مرکز معاینه فنی به مراکز معاینه فنی استان یزد خبرداد و اظهار داشت: مجوز احداث دو مرکز معاینه فنی در ساغند و شهرستان خاتم گرفته شده است که پیش بینی می‌شود مرکز ساغند تا پایان امسال یا ابتدای سال آینده و مرکز معاینه فنی خاتم تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/‌ی

رشد هفت درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار