احداث مجتمع پتروشیمی هلیلان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از احداث مجتمع پتروشیمی در بخش هلیلان شهرستان چرداول خبر داد و گفت: پیگیری عملیاتی شدن این طرح در دستور کار قرار گرفته است.

احداث مجتمع پتروشیمی هلیلان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حیدر نعمتی گفت: با توجه به اعلام آمادگی متقاضی و سرمایه‌گذار برای راه‌اندازی پتروشیمی در هلیلان همه آماده رفع موانع برای احداث این طرح هستند.

او افزود: همچنین در نشستی که با حضور جلال میرزایی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، بر رفع نیازهای سرمایه‌گذار برای اجرای طرح از قبیل تامین آب، برق، گاز و زمین تاکید شد و پیگیری عملیاتی برای اجرای این طرح کلید خورد.

نعمتی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان ضمن بررسی طرح، همکاری لازم در زمینه تامین خدمات مورد نیاز را انجام دهند.

او اظهار کرد: در راستای تسریع در روند اجرای طرح پتروشیمی هلیلان مقرر شد دستگاه‌های ذیربط هفته آینده از مکان‌های پیشنهادی بازدید و نتیجه را هرچه سریع‌تر به مجری طرح و این معاونت اعلام کنند.

همتی گفت: اجرای این طرح علاوه بر رفع محرومیت این منطقه موجب شکوفایی اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار استان می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: تلاش برای جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های مختلف در حال انجام است و موانع پیش روی آنان پیگیری و برطرف می‌شود و با استقبال از سرمایه‌گذاران زمینه تسریع در روند توسعه استان فراهم می‌شود.

انتهای پیام/اس

مجتمع پتروشیمی هلیلان احداث می‎شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.