بازیکن تیم بسکتبال ۳ نفره بانوان دانشگاه آزاد اسلامی:

امیدوارم نگاه ویژه‌ای به تیم بسکتبال ۳ نفره ما شود

یزدیان گفت: امیدوارم نگاه ویژه‌ای به تیم ما شود چرا که توقع ما بالاتر رفته است.

امیدوارم نگاه ویژه تری به تیم ما شودکیمیا یزدیان، بازیکن تیم بسکتبال ۳ نفره دانشگاه آزاد اسلامی پس از کسب عنوان سومی در رقابت‌های دانشگاهی جهان در گفت‌ و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: برای اولین بار توانستیم مقام سومی بازی‌های دانشگاهی را کسب کنیم. سطح مسابقات بسیار بالا بود و تفاوتی با بازی‌های ملی نداشت. در حضور قدرت‌های جهان روی سکو رفتیم. چین و اتریش اول و دوم شدند و تیم ایران به مقام سوم دست یافت.

او درمورد سطح این دوره از بازی‌ها و تفاوت آن با بازی‌های جهانی که یک ماه پیش برگزار شد، گفت:  من هم در بازی‌های بزرگسالان شرکت کردم و هم در رده امیدها. از نظر من تفاوتی نداشت و حتی این بازی‌ها از کیفیت بالاتری برخوردار بود. حتی بازیکنان پا به سن گذاشته و باتجریه دیگر تیم‌ها در بازی‌های شرکت داشتند. هر کسی فیلم این بازی‌ها را ببیند، از سطح بالای مسابقات باخبر می‌شود. چون اصلا بسکتبال یک ورزش دانشگاهی است، نمی‌توان گفت که سطح بازی‌های دانشگاهی پایین بوده است.


بیشتر بخوانید: سطح بالای بازی‌های دانشگاهی برای خودم عجیب بود


او ادامه داد: کار بزرگی تیم ما انجام داده است. امیدوارم این عنوان قابل توجه مسئولان و مردم ایران باشد و نگاه ویژه تری به این تیم شود. چرا که توقع ما بالا رفته است. هیچکس فکر نمی‌کرد که ما این کار سخت را انجام بدهیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از بسکتبال    

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار