استقبال ۹۴۲ نفری از کلاس‌های رایگان فنی و حرفه‌ای نظرآباد

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نظرآباد از استقبال ۹۴۲ نفری از کلاس‌های رایگان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در این شهرستان طی ۷ ماه گذشته خبر داد.

استقبال ۹۴۲ نفری از کلاس‌های رایگان فنی و حرفه‌ای نظرآبادصدیقه نجفی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نظرآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، در تشریح میزان آموزش به افراد طی ۷ ماه ابتدای سال جاری گفت: مجموعا از ابتدای سال ۹۸ تا کنون ۹۴۲ نفر که به عبارتی آموزش به ۱۳۰۵۹۴ نفر ساعت را شامل می‌شود در کلاس‌های مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت نموده اند.

او در ادامه در تشریح هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی افزود: مرکز آموزش و فنی حرفه‌ای سعی دارد با برگزاری دوره‌هایی مفید، در مهارت آموزی به افراد نقش چشمگیری داشته و بتواند با این مهارت آموزی در تربیت نیروی کار متخصص که قطعا اشتغالزایی بیشتر و تولید کالای باکیفیت ملی را نیز در پی خواهد داشت موثر باشد.

نجفی گفت: دوره‌های آموزشی مراکز فنی و حرفه‌ای رده سنی ۱۵ تا ۵۵ سال را شامل می‌شود و این عدم محدودیت سنی خاص موجب شده گرایش افراد به ثبت نام در دوره‌های ما نسبتا زیاد باشد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نظرآباد افزود: تاکنون بیشترین استقبال انجام شده از رشته‌های آموزشی جوشکاری و برق در شهرستان نظرآباد بوده و در تلاشیم مهارت‌های مورد نیاز واحد‌های تولیدی و صنعتی و رشته‌های مورد علاقه مردم شریف و عزیز شهرستان نظرآباد را بررسی و احصا نموده و بر برگزاری آن دوره‌های آموزشی تمرکز بیشتری داشته باشیم.

او در پایان در بیان رشته‌های آموزشی اولویت دار مرکز فنی و حرفه‌ای نظرآباد در ۳ سال آینده گفت: در سال ۹۸ در تدوین سند توسعه مهارت که طی نیازسنجی از صنایع و اداره های سطح شهرستان انجام شد و همچنین آمایش سرزمین و طرح تکاپو در ۳ سال آینده، چندین رشته آموزشی جزو مهارت‌های اولویت دار در نظرآباد اعلام گردید.

نجفی افزود: تولید و پرورش محصولات گلخانه ای، پرورش گیاهان دارویی همچون زعفران، کاشت نهال و بذر، خدمات فنی و مهندسی کشاورزی، فرآورده‌های دامی، صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی، پوشاک، بوم گردی، خدمات بسته بندی، فرآورده‌های لبنی، حمل ونقل، لجستیک و انبارداری، بازرسی جوش، صنایع برق و الکترونیک و تولید مصنوعات چوبی و MDF جزو رسته‌های الویت دار شهرستان بوده که به صورت دولتی و مشارکتی جز برنامه‌های آینده مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نظرآباد است.

انتهای پیام/د.خ

فنی حرفه ای نظراباد

برچسب ها: فرهنگ ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۱۶ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
کجاست این مرکز فنی حرفه ای