مرکز پلیس فتا در کنگان افتتاح شد

چهارمین مرکز پلیس فتا استان بوشهر در کنگان آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: هدف از افتتاح مرکز پلیس فتا، ایجاد امنیت در فضای مجازی برای شهروندان، مقابله با جرایم سایبری و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی فضای مجازی در جامعه است.

سرهنگ رهام رضایی افزود: بهبود سواد رسانه‌ای مردم با توجه به افزایش استفاده از فضای مجازی و اینترنت برای فعالیت‌های روزمره، و همچنین افزایش جرایم سایبری در شهرستان وجود مرکز پلیس فتا را ضروری تر ساخته بود.

او ادامه داد: با راه‌اندازی پلیس فتا در کنگان و تقویت و تجهیز این پلیس، از این‌پس پی‌جویی پرونده‌های جرایم سایبری به صورت تخصصی در همین شهرستان صورت می‌گیرد و با همکاری سازمان‌ها و اداره‌های مرتبط، برنامه‌هایی برای افزایش آگاهی عمومی شهروندان با آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی، برنامه‌ریزی و عملیاتی خواهد شد.

سیدعلی پاک‌نژاد فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان کنگان نیز گفت: راه‌اندازی پلیس فتا جزء مطالبات مردم و مسئولان شهرستان بوده و به طور قطع در خدمت‌رسانی بهینه به مردم در این حوزه و ارتقاء امنیت پایدار در فضای مجازی با همکاری اداره‌های مرتبط، تأثیر بسزایی خواهد داشت.

پلیس فتا شهرستان کنگان در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان قرار دارد و به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در حوزه سایبر به شهروندان است.

کاربران می‌توانند مشکلات و شکایات خود را از طریق مراجع قضایی طرح کنند تا پلیس فتا آن‌ها را رسیدگی کند، یا با استفاده از پایگاه پلیس فتا به نشانی www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارش‌های مردمی و یا Cyberpolice@ در همه شبکه‌های اجتماعی داخلی موارد مد نظر خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/ک

افتتاح مرکز پلیس فتا در کنگان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۰۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
به جای این همه کار آدرس مینوشتی