مرادی خبر داد؛

کشف محموله سرقت شده متادون شستا

محموله ۳۴۰۳۵ عددی شیشه شربت متادون که ربوده شد، با کمک سربازان گمنام امام‌ زمان و دستگاه قضایی کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا مرادی مدیرعامل شرکت توزیع داروپخش با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم جهت توسعه کسب و کار‌های شرکت در لاین‌های جدید و مدل‌های نوین کسب و کار در فروش و توزیع ایجاد شده است، اظهار کرد: در شش ماه اول سال ۹۸ تقریبا معادل یک سال گذشته سود محقق شد، ضمن آن که در مهرماه ۹۸ نیز این شرکت وارد بازار بورس شده و رکورد سهام‌داران در عرضه اولیه را نیز شکست.

مرادی بیان کرد: دارو‌های مخدر که اصطلاحاً از آن‌ها به عنوان دارو‌های تحت کنترل یاد می‌شود با یک شرایط خاص اقدامات توزیع و فروش آن صورت می‌گیرد، اما چندی پیش توسط یک باند حرفه‌ای محموله ۳۴۰۳۵عدد شیشه شربت متادون که توسط یک دستگاه کامیون تریلر به انبار کرمانشاه به عنوان مرکز توزیع و نگهداری غرب کشور ارسال شده بود، ربوده شد.

وی افزود: پس از اعلام سرقت در شهر قم، دستگاه قضایی به ویژه دادستان‌های استان‌های قم، کرمانشاه و لرستان با همکاری و پیگیری‌های ویژه دادستان قم در ارائه نیابت قضایی به استان‌های کرمانشاه و لرستان به کشف این محموله و دستگیری عوامل این باند کمک شایان توجهی کردند.

مرادی با بیان اینکه معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات و ادارات کل اطلاعات استان‌های مذکور طی چند هفته با پیگیری شبانه‌روزی، اقدامات اطلاعاتی - امنیتی لازم را انجام دادند، گفت: پس از گزارش اولیه دفتر مرکزی حراست شستا به مقام قضایی، دستگاه‌های امنیتی و قضایی با پیگیری‌های ویژه این محموله را کشف و ضبط و عوامل آن را بازداشت کردند.


بیشتر بخوانید:گزارش جامع پرونده‌های حقوقی شستا آماده شده است


مدیرعامل توزیع داروپخش تصریح کرد: در سال ۹۲ حدود ۱۱ هزار شیشه شربت متادون به سرقت رفته بود که متأسفانه کشف نشده بود. این بار با کمک سربازان گمنام امام زمان (عجالله) و مساعدت و پیگیری‌های دادستان‌های قم، کرمانشاه و لرستان این محموله مهم کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از کشف محموله شربت متادون به سرقت رفته از شستا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار