آموزشی شدن ۳ بیمارستان دانشکده علوم پزشکی

معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم پزشکی آبادان از آموزشی شدن ۳ بیمارستان این دانشکده در شهرهای آبادان و خرمشهر خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سارا مبارک معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم پزشکی آبادان ، سه بیمارستان‌‎  آموزشی را شامل آیت‌الله طالقانی و شهید بهشتی آبادان و ولیعصر(عج) خرمشهر عنوان کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان دبیرخانه اعتباربخشی آموزشی مسئول اعتباربخشی آموزشی تمام بیمارستان‌های کشور،  این موضوع را به دانشکده علوم پزشکی آبادان اطلاع داد.

او با اشاره به ابلاغ این موضوع توسط نماینده وزیر بهداشت در زمینه اعتباربخشی و تایید بیمارستان‌های آموزشی افزود: طبق تعاریف تخصصی، بیمارستان آموزشی بر اساس مصوبه شورای گسترش وزارت بهداشت، یکی از واحدهای دانشکده علوم پزشکی و تحت پوشش آن دانشکده است که از یک یا چند بخش آموزشی مصوب شورای گسترش تشکیل می ‌شود.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:بیمارستان آموزشی یک موسسه آموزشی ارائه‌ دهنده بالاترین سطح خدمات درمانی است که علاوه بر ارائه این خدمات، به امر مهم تربیت نیروی انسانی در حوزه بالینی در سطوح مختلف علوم پزشکی نیز می ‌پردازد.

انتهای پیام/ د

آموزشی شدن ۳ بیمارستان در آبادان و خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.