در هفته جاری:

مبادله ۸۳ میلیون سهم در بورس همدان

مدیر بورس منطقه ای همدان گفت: در این هفته بیش از ۸۳ میلیون سهم متعلق به ۲۳۲ شرکت در بورس منطقه ای همدان معامله شد.

مبادله ۸۳ میلیون سهم در بورس همدان در هفته جاریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی اسکندری مدیر بورس منطقه ای همدان با اینکه  تعداد ۸۳ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۶۶۸ سهم متعلق به ۲۳۲ شرکت به ارزش ۵۶۸ میلیارد و ۱۰ میلیون و ۴۶۴ هزار و ۴۹ ریال مبادله شده است، گفت:  ۴۹ درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۵۱ درصد نیز مربوط به فروش سهام بوده است.

او در ادامه افزود: در هفتهی منتهی به تاریخ ۱۴/۰۸/۹۸ بیش از ۱۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش تقریبی ۵۵ هزار میلیارد ریال در تالار‌های بورس اوراق بهادار در کل کشور معامله شد.

مدیر بورس منطقه ای همدان گفت: همچنین طی این هفته ۵۰ نفر در دوره‌های آموزشی بورس که برای عموم علاقمندان برگزار می شود شرکت کردند و با مفاهیم بازار سرمایه و نحوه سرمایه گذاری در بورس آشنا شدند.

اسکندری بیان کرد: امروز سه شنبه هم شرکت‌های بانک ملت، پتروشیمی پارس و بانک پارسیان بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشتند.

او گفت: همچنین بانک تجارت، بانک ملت و مس شهید باهنر پربیننده ترین شرکت‌های بورس بودند.

مدیر بورس منطقه ای همدان با بیان اینکه شاخص کل بورس در هفتهی منتهی به تاریخ  ۹۸/۰۸/۱۴  معادل ۳۰۵,۳۳۳ واحد بوده است، گفت: این شاخص نسبت به هفته ی گذشته، ۴,۳۲۷ واحد کاهش یافت.

اسکندری افزود: همچنین شاخص کل فرابورس هم با ۴۳ واحد کاهش به رقم ۳,۸۸۴ واحد رسید.

انتهای پیام/د.ا

معامله بیش از ۵۶۸ میلیون تومان در بورس همدان

برچسب ها: بورس ، سهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.