غلامی: استراماچونی از بازیکنان دفاع کرده است/ برای رفتن به المپیک همدل هستیم

عارف غلامی گفت: باید به حرف‌های استراماچونی احترام گذاشت، چرا که او از مشکلات حرف زده است.

غلامی: استراماچونی از بازیکنان دفاع کرده است/ برای رفتن به المپیک همدل هستیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، عارف غلامی، بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره اینکه استراماچونی قطع همکاری کرده گفت: من صحبت های سرمربی تیم را نشنیدم اما دریافت نکردن حق و حقوقمان را که ایشان گفتند تایید می کنم و باید به حرف های استراماچونی احترام گذاشت. صحبت های او به نفع تیم بوده و از مشکلات گفته است، از ما بازیکنان دفاع کرده و ما هم به نظر وی احترام می گذاریم. 

او درباره دعوت شدن به تیم ملی گفت ادامه داد: این اتفاق خوبی است که هاشمیان و ویلموتس نگاه ویژه ای به بازی های لیگ دارند و من به چشم کارشناسان و هواداران خوش درخشیدم و زمزمه های حضورم در تیم ملی را شنیدم، البته شرابط تیم ملی امید هم مهم هست و برای حضور در المپیک همدل هستیم.

غلامی گفت:  اگر اتفاقی رخ دهد مربیان تیم ملی در مصاحبه های خود اعلام می کنند و احتمالش زیاد است، اما حضورم صد در صد نیست، آرزوم این است در تیم ملی کشورم بازی کنم، اگر این اتفاق رخ دهد باز هم من در اختیار تیم امید هستم، چون قول دادیم با اتحاد و همدلی تیم را به المپیک ببریم.


بیشتر بخوانید: چشمی: حرف استراماچونی را تایید می‌کنم/ تا به حال بازیکنان و کادرفنی، حرفه‌ای رفتار کردند


او درباره اینکه استراماچونی او را کاناوارو خطاب کرده ادامه داد: او همیشه به من این لقب را می داد، من کاناوارو را دوست دارم، استراماچونی هم این لقب را به من داد و این موضوع کار مرا سخت می کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.