المنار: اوضاع در لبنان عادی است

شبکه المنار در گزارشی از باز شدن جاده‌ها در لبنان و بازگشت مردم به زندگی عادی خبر داد.

المنار: اوضاع در لبنان عادی استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المنار، اتاق کنترل ترافیک در لبنان اعلام کرد همه جاده‌های اصلی در این کشور از جمله جاده بیروت به جنوب و نیز جاده بیروت به بقاع باز و اوضاع کاملا عادی است.

حسین عواد، خبرنگار المنار گزارش داد: همه جاده‌ها امروز باز شده است. الان من در جاده‌ای که مستقر هستم جاده خلده است. تظاهرکنندگان نمی‌گذاشتند کارگران از جنوب بیایند یا از بیروت خارج شوند، اما امروز همه جاده‌ها باز است. من با اتاق کنترل ترافیک صحبت کردم گفتند همه جاده‌ها در سراسر لبنان باز است.

وی افزود: دیروز شاهد بودیم که ارتش لبنان تصمیم قاطعانه‌ای گرفت و همه جاده‌ها را باز کرد.

تظاهرکنندگان پس از آنکه مشاهده کردند بستن جاده‌ها بر حرکت آنان تأثیر منفی داشته تصمیم گرفتند جاده‌ها را مسدود نکنند یا دست کم در برابر نهاد‌های رسمی دولتی تجمع کنند. به همین سبب در برابر ساختمان‌های مخابراتی تاش و آلفا تجمع برگزار می‌شود.

خبرنگار تاکید کرد: اوضاع در لبنان کاملا طبیعی است. به نظر می‌رسد مدارس و دانشگاه‌ها در حال گشودن در‌های خود به روی دانش آموزان و دانشجویان هستند.

مردم لبنان طی روز‌های گذشته در اعتراض به شرایط اقتصادی و فساد مالی به خیابان‌ها آمدند. اعتراضات آن‌ها به استعفای سعد حریری، نخست وزیر این کشور منجر شد. با این حال به نظر می‌رسد، استعفای وی، خواسته معترضان را به طور کلی برآورده نکرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: لبنان ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۲۴ ۱۶ آبان ۱۳۹۸
صد بار گفتید اوضاع ارام است //
آخرین اخبار