ریزش یک مدرسه در شوشتر بر اثر گودبرداری غیراصولی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوشتر از ریزش یک مدرسه در این شهرستان بر اثر گودبرداری غیراصولی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مهدی ایوبی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوشتر گفت: بخش‌هایی از یک مدرسه در شوشتر پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۱۵ آبان ماه، بدلیل گودبرداری غیراصولی ریزش کرد.

او بیان داشت: مالک این زمین با وجود اخطار‌های لازم از اسفند پارسال توجهی به این موضوع نکرد و در نهایت بخش‌های از مدرسه فرو ریخت.

ایوبی با بیان اینکه گزارش این حادثه به دادستانی شوشتر ارسال شده است، اظهار کرد: قسمت شمالی مدرسه شامل ۵ کلاس درس، دبیرخانه و سالن برگزاری آزمون‌ها در این گودبرداری غیراصولی بطور کامل تخریب شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوشتر افزود: خوشبختانه بدلیل تعطیل بودن مدرسه در این حادثه تلفات جانی نداشتیم، اما اگر اقدامات پیشگیرانه توسط مالک انجام نشود، بخش‌های دیگر این مدرسه نیز فرو می‌ریزد.

این مقام مسئول بیان کرد: دیشب بعد از دریافت گزارش، کارشناسان آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و تذکر لازم به مالک داده شد، اما متاسفانه بار دیگر بی توجهی کرد و گودبرداری غیراصولی را ادامه داد.

انتهای پیام/گ

جان باختن یک نفر بر اثر ریزش سقف

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.