آموزش سواد رسانه ای در مساجد البرز

برنامه آموزش سواد رسانه‌ای و تکنیک‌های عملیات روانی در حوزه رسانه و خبر در مساجد البرز برگزار شد.

آموزش سواد رسانه در مساجد البرزدر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج رسانه البرز با اشاره به این که برنامه آموزش سواد رسانه ای در مساجد با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد، گفت: اولین جلسه این کلاس آموزشی در مسجد علی بن ابیطالب علیه السلام دولت آباد برگزار شده و قرار است هر هفته در یکی از مساجد استان برگزار شود.

نوروزی فر با اشاره به اهمیت جایگاه سواد رسانه در میان مسجدیان، افزود: یکی از ضرورت‌های لازم در برهه زمانی کنونی برای فعالان مسجدی و بچه‌های مسجد بهره مندی از سواد رسانه است.

او در ادامه گفت: طرح هر مسجد یک خبرنگار نیز درراستای این طرح آموزشی ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار می‌شود.

وی افزود: رسانه چارچوب و ساز و کار خاص خود را دارد که باید متناسب با اهمیت آن مسائل روز جامعه را نسبت به ساز و کار آن در نظر گرفت.

نوروزی فر در پایان گفت: انعکاس فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که در فضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد انجام می‌شود بدون بهره مندی از رسانه، به طور مطلوبی به چشم نیامده و کسی از آن مطلع نمی‌شود.

انتهای پیام/د.خ

هر مسجد، یک خبرنگار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.