پس از تساوی برابر ویتوریا گیمارش؛

هواداران آرسنال خواهان اخراج اونای امری شدند

هواداران آرسنال که از نتایج تیمشان تحت هدایت اونای امری رضایت ندارند، پس از تساوی برابر ویتوریا گیمارش خواهان اخراج سرمربی تیمشان شدند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از تساوی ۱-۱ آرسنال در بازی برابر ویتوریا گیمارش در  مرحله گروهی لیگ اروپا، هواداران این تیم خواهان اخراج اونای امری سرمربی اسپانیایی تیمشان شدند.  

توپچی‌ها با گل دقیقه ۸۰ شکودران موستافی از حریف پرتغالی خود پیش افتادند، اما نتوانستند برتری تک گله شان را حفظ کنند و در وقت‌های تلف شده گل تساوی را دریافت کردند تا چهارمین مساوی پیاپی خود را در این بازی کسب کنند.


بیشتر بخوانید: هشدار آرسنال به امری/ضعیف عملکردی آقای مربی!


پس از این بازی هواداران آرسنال که از نتایج تیمشان رضایت ندارند، در فضای مجازی به انتقاد از اونای امری پرداختند و خواهان اخراج او شدند. آن‌ها همچنین از مسئولان باشگاه که اقدامی برای برکناری او نمی‌کنند، انتقاد کردند  و فصل جاری را فصلی دلگیر و ناامید کننده برای تیمشان دانستند.

نکته جالب در میان انتقاد‌های هواداران از امری این بود که بیشتر آن‌ها خواستار سپردن هدایت تیمشان به سرمربی سابق شیاطین سرخ شدند و از ژوزه مورینیو خواستند هدایت آرسنال را بر عهده بگیرد.  

آرسنالی‌ها با تک امتیاز این بازی ۱۰ امتیازی شدند و در صدر جدول گروه ششم باقی ماندند، اما هواداران این تیم از نتایج تیمشان رضایت ندارند.


بیشتر بخوانید: سولسشیر مناسب‌ترین فرد برای هدایت منچستر یونایتد است


توپچی‌ها ۳ روز دیگر باید به مصاف لسترسیتی بروند و در صورتی که در ورزشگاه کینگ پاور نتیجه خوبی نگیرند، فشار‌ها روی سرمربی اسپانیایی بیشتر  خواهد شد.  

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از فوتبال جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار