جمع آوری بیش از ۷۰۰ میلیون تومان زکات در نهاوند

مدیر کمیته امداد امام خمینی نهاوند از جمع آوری بیش از ۷۰۰ میلیون تومان زکات در این شهرستان خبر داد.

جمع آوری بیش از ۷۰۰ میلیون تومان زکات در نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  علی ملکی، مدیر کمیته امداد امام خمینی نهاوند گفت: برنامه توافقی امسال در نهاوند برای جمع‌آوری زکات یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است که تاکنون ۵۰ درصد این مبلغ تحقق یافته و تا پایان سال فرصت برای پرداخت میزان زکات باقیمانده وجود دارد.

او ازافزایش پرداخت زکات سال جاری در مقایسه با سال گذشته خبر داد و افزود: خوشبختانه امسال میزان پرداخت زکات در مقایسه با سال گذشته از رشد معادل صد درصدی برخوردار بوده که انتظار می‌رود با روند فعلی تا پایان سال میزان تعهد پذیرفته شده شهرستان تحقق یابد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی نهاوند با بیان اینکه ۷۰۰ میلیون تومان زکات واجب، مستحبی و فطریه از سوی کشاورزان و مردم به پرداخت شده است افزود: از مجموع زکات‌های پرداخت شده بیشترین سهم مربوط به زکات واجب بوده و پس از آن زکات فطره و زکات مستحبی بیشترین سهم را دارند.

ملکی افزود: زکات‌های جمع‌آوری شده عمدتاً صرف کمک به محرومان شهرستان و طرح های عام‌المنفعه است که در روستا‌های مربوطه اجرا می‌شود.

او از همکاری ۹۵ عامل زکات در سطح شهر و روستا خبر داد و گفت: برای جمع‌آوری زکات غلات در روستا‌ها ۹۰ عامل زکات و در شهر نیز ۵ عامل زکات به صورت افتخاری با ما همکاری دارند.

انتهای پیام/ب


همکاری ۹۵ عامل زکات در شهر و روستا‌های نهاوند

برچسب ها: زکات ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.