معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد؛

برنامه‌های اوقات فراغت هلال احمر قم برای بیش از ۱۵ هزار نفر اجرا می شود/برگزاری کارگاه مهارت های زندگی در مرکز امور جوانان هلال احمرقم

مصباحی گفت:طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۳۹۹ برنامه اوقات فراغت با حضور ۱۵ هزار و ۵۰۲ شرکت کننده برگزار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محمد مصباحی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: طی ۶ ماهه نخست امسال هشت کارگاه مهارت‌های زندگی در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر برگزار شد.

مصباحی عنوان کرد: فراخوان عضویت در دانشگاه‌ها و مراکز امور جوانان، برپایی جلسه هم اندیشی دبیران و اعضای شورا‌های اجرایی و دیدار اعضای نخبه و دبیران کانون‌های معاونت جوانان با استاندار، عیادت از سالمندان مرکز خیریه رضوی و شرکت اعضا در نماز جمعه به مناسبت هفته هلال احمر از جمله برنامه‌های ۶ ماهه امسال بوده است.

معاون امور جوان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: شرکت در برنامه و نمایشگاه «شب‌های فیروزه‌ای» در محل شهرداری استان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه در طرح «حریم حرم» در شب‌های ماه رمضان و برگزاری ایستگاه سلامت در مدرسه فیضیه و همچنین بهره‌مندی طلاب از خدمات ارائه شده و برگزاری جلسه یکسان سازی داوران المپیاد آماده استانی و استقبال و بدرقه جوان دونده صلح با شعار فراگیر شدن صلح جهانی در دنیا از جمله برنامه‌های معاونت از ابتدای سال تاکنون بوده است.

او بیان کرد: طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۱۰ دوره از مسابقات فرهنگی و ورزشی با حضور ۴۴۶ نفر شرکت کننده برگزار شده است.

مصباحی در مورد عناوین و مقام‌های کسب شده توسط این معاونت از ابتدای سال تاکنون افزد: کسب رتبه برتر در ارزشیابی هفتمین دوره مسابقات آماده مقدماتی المپیاد مهارت‌های امدادی دادرسان هلال احمر، تقدیر از دختران برگزیده و برتر هلال احمر در جشن سازمان ورزش و جوانان و با حضور استاندار، کسب مقام سوم تیمی کشوری مسابقات سه گانه توسط عضو معاونت امور جوانان در بخش شنا، دوچرخه سواری، دو و میدانی از جمله مقام‌های کسب شده توسط این معاونت بوده است.

 معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: از ابتدای سال ۱۲ اردو با حضور ۲۸۵ شرکت کننده و ۱۸۵ کلاس آموزشی با حضور سه هزار و ۸۹۵ نفر و ۱۹۲ فعالیت بشردوستانه و پیشنهادی و فوق برنامه با حضور ۱۰ هزار و ۱۰۱ نفر شرکت کننده در فعالیت‌های بشردوستانه و یک جشنواره با هزار و ۴۰۰ شرکت کننده برگزار شده است.

او با اشاره به فعالیت ۲۵۴ کانون در جمعیت هلال احمر قم افزود: دوره‌های آموزش امداد برگزار شده از ابتدای سال ۱۹ دوره با حضور ۶۱۲ نفر است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم ابراز کرد: طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۳۹۹ برنامه اوقات فراغت با حضور ۱۵ هزار و ۵۰۲ شرکت کننده برگزار شده است.

مصباحی بیان کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری، هشت کارگاه مهارت‌های زندگی در معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر با حضور حدود ۱۹۰ نفر از اعضاء با موضوعات انتخاب مسئولانه و خلاقانه، بله بی بله مهارت نه گفتن، فرزندپروری، کسب مهارت‌های پیش از ازدواج بر مبنای تئوری انتخاب، مدیریت هیجانات، تعیین چشم انداز و هدف گذاری، مدیریت رفتار هیجانی و مدیریت روابط بین فردی برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اجرای برنامه‌های اوقات فراغت هلال احمر قم برای بیش از ۱۵ هزار نفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.