باند سارقین کرجی متلاشی شد

جانشین انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باند سرقت منزل با اعتراف به ۳۰ فقره سرقت خبر داد.

باند سارقین کرجی متلاشی شدسردار سید جعفر حسینی، جانشین انتظامی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل به شيوه تخريب حفاظ و درب ورودی در مناطق مختلف شهرستان کرج، موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی البرز، افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه متوجه شدند سارقان با استفاده از يک دستگاه موتور سيکلت هوندا و به صورت دو نفره اقدام به سرقت می کنند.

او در ادامه گفت: در ادامه کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از سارقان شدند که پس از شناسایی مخفیگاه وی در منطقه خرمدشت کرج در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سردار حسینی افزود: با توجه به مشخص بودن هويت همدست سارق، نامبرده نیز طی قرار صوری با متهم برای انجام سرقت، با موتور سیکلت پیش گفته در محل قرار حضور یافته که بلافاصله او نیز دستگیر شد.

او گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار زیادی اموال مسروقه مالباختگان شامل ساعت، ظروف قديمي، تلوزيون و .. به ارزش دوازده میلیارد ریال کشف شد.

جانشین انتظامی استان البرز افزود: متهمان در مواجهه با مدارک و مستندات کارآگاهان چاره ای جز اعتراف در پیش روی خود ندیدند و به ناچار به سی فقره سرقت از منزل در اقصی نقاط شهرستان کرج اقرار کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: تاکنون چهارده نفر از مالباختگان شناسایی شده و تلاش برای شناسایی سایرین ادامه دارد.

انتهای پیام/ج.خ

سارقان کرجی دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۶ آبان ۱۳۹۸
چیزی به اسم طلایاب وجود نداره دوست عزیز. این اشتباه درست مثل اینه که وقتی سارقین قفلهای درب را تخریب میکنند، همه مینویسند "با تخریب درب" و اونوقت مردم هم که اطلاعی از روشهای سارقین ندارند فکر میکنند این دربهایی که متقلبانه تحت عنوان ضد سرقت فروخته میشن و ساختار فلزی دارند را سارقین نمیتونن تخریب کنند و میخرند و با درب قبلی خودشون جایگزین میکنند و با خیال اینکه این درب فلزیه و قابل تخریب کردن نیست خونه و زندگی را تنها میذارن و وقتی بر میگردن با قفلهای تخریب شده ای روبرو میشن که هرچی داشتند پشت اون درب از دست دادن در حالیکه اگر حتی روی درب چوبی، "قفل هوشمند ضد دیلم گاردمن" نصب کنند، هیچ سارقی با هیچ روشی امکان عبور از اون درب را نداره.