رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب خبر داد؛

برخورد خودرو پژو با جدول و سواری پراید در خیابان شریعتی

سرهنگ رازقی از انحراف یک دستگاه خودرو پژو از مسیر اصلی و برخورد آن با جدول و خودرو سواری پراید در لاین مخالف خود در خیابان شریعتی خبر داد.

برخورد خودرو پژو با جدول و سواری پراید در خیابان شریعتیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب گفت: در ساعت ۰۲:۰۵ شب گذشته، در مسیر خیابان شریعتی مسیر شمال به جنوب نرسیده به دستگردی رهگذران و عابرانی که در این محدوده مشغول تردد بودند شاهد رفتن یک دستگاه پژو بر روی جدول خیابان بودند.

وی راهور فاتب ادامه داد: یک دستگاه پژو که در مسیر خیابان شریعتی مسیر شمال به جنوب نرسیده به دستگردی با سرعت زیاد مشغول تردد بوده ناگهان کنترل وسیله نقلیه را از دست داده و پس از ترمز زدن شدید به دور خود می‌چرخد و سپس به سمت لاین مخالف رفته و پس از رفتن بر روی جدول وسط خیابان و برخورد با سواری پراید متوقف می‌شود.

سرهنگ رازقی افزود: نیمی از پژو در یک طرف و قسمت جلویی خودرو در یک سمت خیابان متوقف شده بود و باعث شد خودرو‌هایی که در دو سمت خیابان شریعتی قصد حرکت داشته باشند، در ترافیک این حادثه متوقف شوند و تا حمل پژو توسط جرثقیل به کنار خیابان این ترافیک برجای بماند.


بیشتر بخوانید: عابر پیاده قربانی بی احتیاطی راننده حواس پرت شد


وی گفت: پس از اعلام این حادثه به منطقه ۳ پلیس راهور فاتب کارشناس تصادفات پلیس راهور به محل اعزام شد و به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداخت.

وی در خصوص علت این حادثه گفت: عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در این حادثه از سوی راننده پژو علت این تصادف بوده است.

سرهنگ رازقی در پایان از رانندگانی که شب‌ها مشغول رانندگی هستند خواست در هنگام شب استراحت کافی داشته باشند، چرا که شب‌ها به علت تاریکی هوا و چیره شدن خواب برچشمان راننده امکان تصادف بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/

بی احتیاطی راننده پژو منجر به تصادف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار