سرپرست تبلیغات اسلامی کبودراهنگ زیر گرفته شد

سرپرست تبلیغات اسلامی کبودراهنگ به دلیل امر به معروف و نهی از منکر با یک خودرو زیر گرفته شد.

سرپرست تبلیغات اسلامی کبودراهنگ زیر گرفته شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ به خاطر امر به معروف افرادی که در حال سگ‌گردانی بودند، با خودروی شخصی یکی از آن ها زیر گرفته و مجروح شد.

حجت الاسلام داوود عباسی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان از  زیر گرفتن حجت‌الاسلام کیهانی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ هنگام امر به معروف، در همدان خبر داد و گفت: شب گذشته خانمی در یکی از پارک‌ها سگ‌گردانی می‌کرد که با تذکر حجت الاسلام کیهانی مبنی ایجاد مزاحمت  با واکنش تند و فحاشی این خانم مواجه شد.

او ادامه داد: بعد از تذکر حجت‌الاسلام کیهانی، سرپرست اداره تبلیغات شهرستان کبودرآهنگ، آن خانم با خودروی شخصی او را زیر گرفت .

به گفته معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان، حجت الاسلام کیهانی به بیمارستان بعثت منتقل و کار‌های درمانی انجام شد.

حجت الاسلام عباسی اظهار کرد: بحث قضایی پرونده در حال بررسی و پیگیری است.

تشریح جزئیات تعرض  از زبان حجت‌الاسلام کیهانی

 حجت‌الاسلام کیهانی سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ که دیشب به دلیل امر به معروف دو خانم که در حال سگ‌گردانی بودند و با خودروی شخصی یکی از این خانم ها زیر گرفته شد، جزئیات ماجرا را تشریح کرد.

او با بیان اینکه شب گذشته در حین بازگشت به منزل دیدم یک خودروی‌شاسی بلند در ورودی محوطه منزل ما پارک شده و به دلیل پارک نادرست خودرو ،سد معبر کرده است گفت: به همین خاطر از خودروی خودم پیاده شدم و اطراف را نگاه کردم شاید صاحب آن را پیدا کنم، اما خبری از صاحب خودرو نبود ، حتی مدتی هم منتظر شدم تا صاحب خودرو بیاید و آن را جای دیگری منتقل کند،اما باز هم خبری نشد.

کیهانی با بیان اینکه در اطراف منزل ما یک پارک هست که به آنجا رفتم تا شاید صاحب خودرو را پیدا کنم گفت: داخل پارک دو خانم در حال سگ‌گردانی بودند، وقتی پرسیدم و مطمئن شدم خودرو متعلق به آنهاست درخواست کردم آن را به جای دیگری منتقل کنند.

سرپرست تبلیغات اسلامی کبودراهنگ افزود: بعد هم با بیانی آرام به آن‌ها گفتم «چون مردم و کودکان در این پارک رفت و آمد می‌کنند بهتر است این حیوانات را داخل پارک نیاورید».

او  با بیان اینکه از آن‌ها خواستم برای جلوگیری از آلودگی محل، سگ را به جا‌های دیگری که تردد مردم کمتر است انتقال دهند گفت: در این حین یکی از آن خانم‌ها شروع به فحاشی کرد و گفت که شما چه کاره‌اید؟

کیهانی ادامه داد: در آن هنگام حرفی نزدم و تنها با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتم، گفتم صبر کنید پلیس بیاید و بررسی کند چه کسی مقصر است، اما باز با فحش های رکیک شروع به فحاشی کردند ، بعد هم سوار خودرو  شدند و با سرعت گاز آن را گرفتند و به من زدند.

سرپرست تبلیغات اسلامی کبودراهنگ با اشاره به اینکه بر اثر برخورد خودرو  ، پرت شدم و سرم گیج رفت افزود: صاحب خودرو در حین فرار که با سرعت هم رانندگی می‌کرد به چند خودرو هم ضربه زد و آسیب رساند.

او با بیان اینکه بنده به بیمارستان منتقل شدم و تعدادی از مسوولان وقتی آنجا بودم تماس گرفتند و جویای حالم شدند اضافه کرد: سردار کامرانی‌صالح فرمانده انتظامی استان نیز همانجا تماس گرفت و بعد از احوال پرسی ،گفت که در مدت نیم ساعت خودرو متوقف شده و مادر و دختر سگ گردان بازداشت شدند و و سگ آن‌ها را نیز گرفته‌اند.

کیهانی با اشاره به اینکه در بیمارستان عکس «سی تی اسکن» و «ام آر آی» گرفتند و ظاهرا ًآسیب جدی وارد نشده بود ، اما احتمال خونریزی شش هست و پزشکان گفتند که باید تحت مراقبت باشم افزود: در پارک نزدیک منزل ما چندین بار سگ‌گردانی از سوی افراد مختلف تکرار شده که البته به پلیس ۱۱۰ موضوع را گفته‌ام تا پیگیری کنند و آن‌ها نیز ورود جدی داشته‌اند.

انتهای پیام/د.ا

حمله به سرپرست تبلیغات اسلامی کبودراهنگ

منبع: فارس / حوزه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.