صادقی: داور یک پنالتی برای ما نگرفت/ فلسفه سایپا جوانگرایی است

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در دقیقه ۵۰ بازی داور یک پنالتی برای ما نگرفت.

صادقی: داور یک پنالتی برای ما نگرفت/ فلسفه سایپا جوانگرایی استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از شکست تیمش مقابل پیکان در ادامه رقابت‌های لیگ نوزدهم، اظهار کرد: نیمه اول بهتر از پیکان بازی کردیم و ۲ موقعیت خوب داشتیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. روی یک کرنر گل خوردیم. در نیمه دوم سعی کردیم هجومی بازی کنیم، اما موقعیتی درست نکردیم.

او ادامه داد: فاصله ما با پیکان همان صحنه کرنر بود که یارگیری نکردیم و گل خوردیم. در مجموع بازی خوبی بود و تلاش کردیم. هدف‌مان ۳ امتیاز بود، اما به آن نرسیدیم. به آینده امیدواریم و می‌خواهیم نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. فکر می‌کنم در این باخت اشتباه داوری هم تاثیرگذار بود. صحنه را الآن دیدم. در دقیقه ۵۰ داور یک پنالتی برای ما نگرفت. یک پنالتی داور باید برای ما می‌گرفت.


بیشتر بخوانید: پیکان ۱ - سایپا صفر/ دربی خودروسازان را شاگردان فرکی بردند


او درباره آمار ضعیف گلزنی تیمش گفت: ما موقعیت درست می‌کنیم،   اما گل نمی‌زنیم. نیمه اول ۲ موقعیت خیلی خوب داشتیم، اما گل نزدیم. باید بیشتر کار کنیم. بازیکنان ما جوان هستند و باید قدر موقعیت‌ها را بیشتر بدانند.  

صادقی درخصوص اضافه شدن بازیکن جدید به تیمش بیان کرد: فلسفه ما جوانگرایی بود. ۱۷ بازیکن از جمع ما جدا شده است و تیم جوانی را روانه رقابت‌ها کردیم. به آن‌ها فرصت می‌دهیم و نمی‌خواهیم کسی را کنار بگذاریم.  

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار