فرمانده سپاه شاهرود:

۲۵۰ برنامه طی هفته بسیج در شاهرود اجرا می‌شود

سرهنگ پاسدار محمد خوش‌قدم گفت : ۲۵۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج از ۲۹ آبان لغایت شش آذر ماه در شهرستان شاهرود اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ پاسدار محمد خوش‌قدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی با بیان اینکه ۲۵۰برنامه شاخص طی هفته بسیج از ۲۹ آبان لغایت شش آذر در شاهرود اجرا می‌شود گفت: برنامه‌ها با حضور و عطرافشانی مزار گلزار شهدا آغاز می‌شود که در ادامه مسیر همچنین دیدار با خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس برنامه‌ریزی‌شده است.

او بابیان اینکه ۲۵۰ دانش‌آموز دختر از این شهرستان ۲۸ آبان ماه با شش دستگاه اتوبوس‌راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌شوند افزود: دانش آموزان پسر نیز بهمن‌ماه عازم این مناطق خواهند شد که این مهم می‌طلبد تا بسته‌های فرهنگی برای هر دو گروه توسط دستگاه‌های مربوط تهیه شود.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از برگزاری رزمایش شکوه اقتدار و پایداری بسیجیان شاهرود در شاهرود خبر داد و افزود: با توجه به اینکه در چهل‌سالگی انقلاب قرار داریم لذا نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ سالگی بسیج از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شاهرود برپا می‌شود.

اهدای ۴۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در شاهرود

خوش‌قدم با بیان اینکه اهدای ۴۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیز طی این هفته برنامه‌ریزی‌شده است افزود: نمایش فیلم‌های جشنواره عمار، میز خدمت دستگاه‌های اجرایی و بازدید از پایگاه‌های نمونه بسیج در این هفته برگزار می‌شود.

او بابیان اینکه رویکرد بسیج محرومیت‌زدایی و توجه به مناطق محروم است، ابراز داشت: برای این منظور گروه‌های پزشکی به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته شهری و روستای اعزام می‌شوند که البته این قبیل برنامه‌ها مربوط به ایام خاص نیست و در طول سال برای آن‌ها برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود بابیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی نیز طی هفته بسیج برگزار می‌شود، تصریح کرد: المپیاد‌های ورزشی در ۵۵ رشته با حضور ۲۰ هیئت ورزشی، رژه موتوری، حضور در نماز جمعه و اجرای تئاتر خیابانی از عناوین برنامه‌های فرهنگی و ورزشی این هفته خواهد بود.

انتهای پیام / ر

برچسب ها: سپاه ، بسیج ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار