برگزاری جشن بیعت با امام زمان(عج) در بجنورد

جشن بیعت با مهدی موعود همزمان با سالروز آغاز امامت، حضرت ولی عصر (عج)، روز پنجشنبه در میدان «شهید» بجنورد با حضور گسترده مردم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مردم بجنورد با اجتماع در میدان شهید و پخش شربت و شیرینی، سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) را جشن گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در این مراسم  گفت: باید کاری کنیم که تبعیت از امام زمان (عج)، فرهنگ شود. باید همگام با ولایت پیش برویم، نه عقب‌تر و نه جلوتر. تقدم و تاخر از ولایت در اسلام پذیرفته نیست و باید همراه و همگام با امام گام برداشت.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی، امام زمان (ع) را ذخیره عالم هستی خواند و گفت: باید با تبعیت از ولایت، خود را برای ایجاد تمدن آرمانی اسلام به سردمداری حضرت حجت (ع) آماده کنیم.

حجت‌الاسلام موسی دانش‌طلب مدیر مرکز بنیاد مهدویت خراسان شمالی گفت: این آیین در سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شده است.

حجت‌الاسلام دانش‌طلب با اشاره به سفر چند نفر از اساتید حوزه به استان ،افزود: این اساتید مرکز تخصصی مهدویت قم هفته آینده، در مرکز استان حضور می‌یابند و در مراکز مختلف دانشگاهی و مدارس نسبت به برگزاری برنامه‌های مختلف اقدام می‌کنند.

نهم ربیع‌الاول سالروز  آغاز امامت حضرت مهدی (عج) است.

انتهای پیام/د

برگزاری جشن بیعت با امام زمان(عج) در بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.