فرمانده انتظامی شهرستان دره شهرگفت: از آنجا که ایجاد امنیت به مشارکت مردم نیاز دارد اما پلیس نیز وظیفه خود را می‌شناسد و همیشه در کنار مردم و خدمتگزار آنان خواهد بود.

پلیس خود را خدمتگزار مردم می‌داند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: رویکرد جامعه محور پلیس موجب اعتماد بیشتر مردم به خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی شده است و پلیس همواره خود را خدمتگزار مردم می‌داند.

او ادامه داد: امروزه تولید امنیت در جامعه تنها با مشارکت و همراهی مردم میسر خواهد شد.

جمالوندی ارتباط مردم و پلیس را موجب افزایش اعتماد عمومی به ناجا خواند و افزود: هر چه این اعتماد افزایش یابد مشارکت‌های مردمی در تامین نظم و امنیت نیز بیشتر می‌شود.

او ماموریت نیروی انتظامی را سخت و سنگین دانست و اظهار کرد: دوام توفیقات و ارتقاء وضع مطلوب امنیت کنونی به ویژه در سطح شهرستان نیازمند همراهی تمام اقشار و دستگاه‌ها است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر مطرح کرد: امیدواریم که با پاسخگویی، صداقت، دقت، سرعت و صحت عمل، احترام به حقوق شهروندی و تأمین منافع عمومی، بتوانیم انسجام اجتماعی را با امنیت و آرامش و نشاط اجتماعی پیوند بزنیم و بتوانیم از سنگر احترام به حقوق دیگران و امنیت عمومی تک تک افراد جامعه و حریم ارزش‌ها به خوبی پاسداری و محافظت کنیم.

انتهای پیام/ ن

همکاری جامعه با پلیس در تامین نظم و امنیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.