پیش‌بینی بازیکن سابق لیورپول درباره نتیجه بازی این تیم مقابل منچستر سیتی

تیم‌های فوتبال لیورپول و منچستر سیتی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر جزیره روز یکشنبه به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  یکی از حساس‌ترین هفته‌های لیگ جزیره از امشب و با برگزاری دیدار نوریچ و واتفورد آغاز خواهد شد. در این هفته از رقابت‌ها ۲ تیم بالای جدولی  به مصاف هم می‌روند. جدال تیم‌های قعرنشین نوریچ و واتفورد نیز یکی دیگر از بازی‌های جذاب این هفته است.  

در حساس‌ترین بازی این هفته که روز یکشنبه برگزار خواهد شد، لیورپول در آنفیلد به مصاف منچستر سیتی خواهد رفت. شاگردان کلوپ با پیروزی برابر مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها می‌توانند اختلافشان با سیتیزن‌ها را به ۹ امتیاز برسانند و صدرنشینی شان را تثبیت کنند.


بیشتر بخوانید: هشدار محمد صلاح به بازیکنان لیورپول


رابی ساوج که سابقه بازی در تیم‌های لیورپول، بورنموث و استوک سیتی را در کارنامه دارد و اکنون به عنوان کارشناس با رسانه‌های ورزشی همکاری می‌کند، پیش بینی کرده لیورپول می‌تواند با پیروزی ۱-۲ این دیدار خانگی را به پایان برساند.  

در طرف دیگر اونای امری که این روزها میان طرفداران آرسنال محبوبیتی ندارد و فشار‌های زیادی را روی خود احساس می‌کند، این هفته باید تیمش را آماده دیدار با لسترسیتی کند که پس از لیوپول و منچستر سیتی در رده سوم قرار دارد و در ۷ بازی از ۸ دیدار اخیر خود به پیروزی رسیده است.  

ساوج اعتقاد دارد روند نتایج ضعیف آرسنال در این هفته هم ادامه خواهد داشت و توپچی‌ها از ورزشگاه کینگ پاور دست خالی بازخواهند گشت.


بیشتر بخوانید: پیش بینی آرسن ونگر درباره دیدار این هفته لیورپول منچسترسیتی


جمعه شب  تیم‌های قعرنشین نوریچ و واتفورد که به ترتیب در رده‌های نوزدهم و بیستم قرار دارند، به مصاف هم می‌روند. فردا نیز رقابت‌های هفته دوازدهم با برگزاری دیدار تیم‌های چلسی و کریستا پالاس برگزار خواهد شد و آبی پوشان لندنی در استمفورد بریج به دنبال کسب ششمین بردشان در این فصل هستند و وستهام در جستجوی راه فرار از ناکامی‌های اخیر به برنلی سفر کرده است.  

تاتنهام که در ۴ هفته اخیر طعم برد را نچشیده، برای افتادن روی دور بُرد باید در یک دیدار خانگی شفیلد یونایتد را از پیش رو بردارد. نیوکاسل با بورنموث و ساوتهمپتون با اورتون هم دیگر بازی‌های این روز را برگزار می‌کنند.  

اما یکشنبه و در روزی که پرونده مسابقات هفته دوازدهم بسته خواهد شد، منچستر یونایتد در خانه از برایتون میزبانی می‌کند و تیم‌های ولورهمپتون و استون ویلا در یکی از شهرآورد‌های منطقه میدلند به مصاف هم می‌روند.


بیشتر بخوانید: ضرب الاجل آرسنال به امری/ ضیافت شام مدیر توپچی‌ها با مورینیو


پیش بینی‌های رابی ساوج برای بازی‌های هفته دوازدهم پرمیر لیگ انگلستان: 

  • نوریچ ۲-۱ واتفورد
  • چلسی ۳ -۱ کریستال پالاس
  • برنلی ۲-۱ وستهام
  • نیوکاسل ۱-۰ بورنموث
  • ساوتهمپتون ۱-۱ اورتون
  • تاتنهام ۲-۲ شفیلد یونایتد
  • لستر سیتی ۲-۱ ارسنال
  • منچستر یونایتد ۲-۰ برایتون
  • ولورهمپتون ۱-۱ استون ویلا
  • لیورپول ۲-۱ منچستر سیتی

انتهای پیام/ 

پیش بینی دیدار‌های هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار