استقلال ملت ایران در پرتو اعتماد به بیگانگان نیست

دین ایمان، شرف و استقلال ملت ایران در پرتو اعتماد به بیگانگان نیست و ما برای همیشه پشت ولایت‌فقیه هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، حجت الاسلام مختاری ، امام جمعه موقت بیرجند با گرامیداشت هفدهم ربیع الاول، سالروز ولادت پیامبراکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: اتحاد مسلمانان عزت و عظمت امت اسلامی را به دنبال دارد و دوستی مسلمانان با کفار سبب گرفتاری و فتنه در جامعه اسلامی می‌شود.

او با بیان اینکه دشمنان اسلام همواره با منطق شیطانی خود به دنبال تضعیف و نابودی دین در جوامع اسلامی هستند افزود: دشمنان اسلام و استکبار جهانی باید آرزوی از بین بردن دین ما را به گور ببرند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: هم اکنون دولت و جریان سیاسی حاکم بر جامعه باید بصیرت داشته باشند، هدف نهایی دشمن را بفهمند و به آن‌ها تکیه و اعتماد نکنند.

حجت الاسلام مختاری با قدردانی و حمایت از گام‌های دولت در کاهش تعهدات برجامی از دولتمردان خواست بیش از این تن به تحقیر دیپلماسی التماسی در برابر استکبار نداده و بدانند شرف و آزادی ملت در پرتو اعتماد به بیگانه نیست.

او گفت: ملت ایران تا پای جان پای آرمان‌های انقلاب و نظام و رهبر معظم انقلاب ایستاده اند.

امام جمعه در بخش دیگری از سخنانش به نقش ایمان در تشکیل خانواده مستحکم قرآنی و اسلام اشاره کرد و افزود: همه باید برای ایجاد شرایط ازدواج به موقع بر اساس ایمان و اخلاق تلاش کنیم تا بنیاد خانواده مستحکم باشد و دچار تزلزل، طلاق و آسیب‌های بعد از آن نشود.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به افزایش طلاق در جامعه، کمرنگ شدن ایمان و تقوی و تهاجم فرهنگی دشمنان را از موانع پیش روی ازدواج و افزایش طلاق عنوان و بر تقویت و تعمیق ایمان و فرهنگ دینی تاکید کرد.

انتهای پیام/ک

وحدت امت اسلامی، ضرورت امروز جامعه

برچسب ها: امام جمعه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.