شاوردی: امارات را هم می‌بریم/ تمام تیم‌ها ۱۱ نفره برابر ما دفاع می‌کنند

بازیکن تیم ملی جوانان گفت: تمام تیم‌هایی که مقابل ما قرار می‌گیرند، با ۱۱ نفر دفاع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  حسین شاوردی بازیکن تیم ملی جوانان پس از پیروزی تیم ملی برابر نپال گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. تیم نپال خیلی عقب نشسته بود و ما تا دقیقه ۸۰ موقعیت‌های خیلی زیادی به دست آوردیم. امروز روز خوب دروازه بان نپال بود، اما خوشبختانه در دقیقه ۷۵ توانستیم گل نخست را بزنیم و پس از آن گره بازی باز شد و توانستیم ۳ گل دیگر هم بزنیم و پیروزی پر گل تری داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: علوی: فردا صبح در سایت فدراسیون F۵ زده و فهرست تیم ملی را ببینید


شاوردی افزود: خوشبختانه با پیروزی در این بازی ۶ امتیازی شدیم و در صدر جدول هستیم. شاید همه تصور کنند که صعود ما قطعی شده اما این اتفاق نیفتاده و ما باید در بازی با امارات هم با تمام وجود بازی کنیم و ۹ امتیازی شویم تا با قدرت صعود کنیم.  

بازیکن تیم ملی جوانان درباره عملکرد پرنوسان تیم امارات در این مسابقات گفت: به هر حال این فوتبال است و هیچ چیز را نمی‌توان پیش بینی کرد. برابر قرقیزستان بازی کردیم و تیم خیلی خوبی بود، اما هنوز بازی‌های امارات را ندیدیم و این تیم را آنالیز نکردیم. به هر حال امارات را هم می‌بریم.


بیشتر بخوانید: زواری: یک فینال دیگر با امارات داریم/ هدف مان صعود از گروه نیست


شاوردی در پاسخ به این سوال که چرا تیم ملی در اواخر بازی شروع به گلزنی می‌کند عنوان کرد: تمام تیم‌هایی که مقابل ما قرار می‌گیرند، با ۱۱ نفر دفاع می‌کنند. ما از تمام راه‌ها  و جناحین تلاش می‌کنیم تا به گل برسیم  اما حریفان تمام مسیر‌ها را می‌بندند. به همین دلیل طول می‌کشد تا به گل برسم. شاید هم خیریتی در این موضوع است به هر حال ما تا دقیقه ۷۰ گل نمی‌زنیم و بعد از آن ۴ گل می‌زنیم.

انتهای پیام/ 

اظهارات شاوردی پس از برتبری فوتبال جوانان ایران برابر نپال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار