معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز خبر داد؛

ارائه تسهیلات اشتغال خودکفایی مددجویان البرزی

کارفرمایانی که برای توسعه کسب‌ وکار خود متقاضی دریافت وام قرض‌الحسنه اشتغال از کمیته امداد هستند می‌توانند در ازای به‌کارگیری مددجویان از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

ارائه تسهیلات اشتغال خودکفایی مددجویان البرزی شاهین رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام (ره) استان البرزدر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، با اشاره به اینکه اصلی‌ترین هدف این نهاد توانمندسازی مددجویان از طریق اشتغال‌زایی و خودکفایی است گفت: در این طرح و از ابتدای سال تاکنون کارفرمایان و صاحبان مشاغل دارای مجوز که دویست مددجوی این نهاد را با قید بیمه و ارائه تضمین سه‌ساله استخدام کردند برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت پنج‌ساله به بانک‌ها معرفی شدند که درمجموع رقمی معادل یکصد میلیارد ریال است.

اوبابیان اینکه این تسهیلات از طریق برخی بانک‌های عامل استان پرداخت می‌شود افزود: هر کارفرمای صاحب کارگاه فعال تولیدی و یا بنگاه توزیعی که مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را به‌کارگیری کند می‌تواند به ازای هر نفر پانصد میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کند.

رضایی با تأکید بر اینکه ضریب اطمینان از موفقیت و پایداری شغلی این طرح در مقایسه با اعطای تسهیلات انفرادی به مددجویان بیشتر است گفت: همه‌ساله تعدادی از مددجویان تحت حمایت این نهاد از طریق اشتغال و خودکفایی از جمع خانوار‌های کمیته امداد خارج می‌شوند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام (ره) استان البرز افزود: تسهیلات اشتغال این نهاد تا سقف پانصد میلیون ریال و در زمینه‌های خدماتی، دام‌پروری، کشاورزی و صنایع‌دستی به مددجویان تحت حمایت وزنان سرپرست خانوار نیازمند پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ا.و

کارفرمایان متقاضی وام قرض‌الحسنه به دفاتر کمیته امداد البرز مراجعه کنند

 

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.