باز بودن تمام راه‌های منتهی به مناطق زلزله‌زده/ اعزام ۷۰ دستگاه خودروی سنگین به منطقه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی از اعزام ۷۰ دستگاه خودروی سنگین به مناطق زلزله‌زده شهرستان میانه خبر داد.

باز بودن تمام راه‌هی منتهی به مناطق زلزله‌زده/ اعزام ۷۰ دستگاه خودروی سنگین به منطقهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی   گفت: نزدیک به ۷۰ دستگاه انواع خودرو‌های سنگین اعم از لودر، کامیون، بیل مکانیکی، بولدوزر و گلایدر، در قالب پنج اکیپ، از ساعات اولیه زلزله در استان به مناطق زلزله‌زده اعزام شده‌اند.

او افزود: تعداد ۶۰ دستگاه از خودرو‌های اشاره در حال پاکسازی ریزش‌های اتفاق افتاده در راه‌های مناطق حادثه دیده و ۱۰ دستگاه نیز به همراه اکیپ‌هایی بنیاد در حال آواربرداری در مناطق مسکونی هستند.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۵ دستگاه در میانه و ۲۵ دستگاه در سراب مشغول به عملیات پاکسازی می‌باشند، تاکید کرد: خوشبختانه در ساعات اولیه تمامی راه‌های منتهی به مناطق زلزله‌زده با توجه به نقش راه‌ها در بحث امدادرسانی، باز شد و هیچ‌گونه مسدودی و یا مانعی در راه‌های مواصلاتی به مناطق زلزله‌زده وجود نداشت.

علیزاده اضافه کرد: خودرو‌های پاکساز نیز در حال پاکسازی حاشیه راه‌ها هستند، که از ساعات اولیه به آن مناطق انتقال یافته بودند.

علیزاده افزود: ۱۰ خودرو سنگین آوار بردار نیز در سراب مشغول به کار هستند که حجم بالایی از ریزش آوار‌های زلزله دیروز را به خود اختصاص داده است.

به گفته این مقام مسوول در حوزه راه‌های آذربایجان‌شرقی، هنوز آمار دقیقی از خسارت وارده در اثر زلزله بامداد جمعه وجود ندارد، چرا که اولویت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، باز کردن مسیر‌های منتهی به مناطق زلزله‌زده جهت حضور به موقع و زود هنگام نیرو‌های امدادی، کمک‌رسان و... در این مناطق بوده و از امروز اکیپ‌های ارزیاب جهت برآورد میزان خسارت وارده راه‌ها به مناطق زلزله‌زده اعزام شده‌اند.

 

انتهای پیام/ش

وقوع زلزله در آذربایجان شرقی

برچسب ها: زلزله ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار