تخصیص ۴۷ درصد کل بودجه استان کرمانشاه

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه گفت : از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۴۷ درصد کل بودجه استان تخصیص پیدا کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حبیب الله وفایی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه در نشست شورای برنامه ریزی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت : کل بودجه استان ۲ هزار و ۱۶۲ میلیارد تومان است که تاکنون بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به استان ابلاغ شده است.

او با بیان اینکه ۵۶۱ میلیارد تومان مربوط به اعتبارات هزینه‌ای است، گفت : ۷۹۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مربوط به اعتبارات استانی شامل ارزش افزوده، نفت و گاز و جرایم رانندگی و ۸۰۳ میلیارد تومان مربوط به اعتبارات ردیف‌های متفرقه است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه با بیان اینکه اگر نسبت به برنامه ۶ ماهه بسنجیم، تخصیص اعتبارات عمرانی استان در نیمه اول سالجاری ۸۷ درصد است، گفت: از اعتبارات هزینه‌ای که ۵۶۱ میلیارد تومان است، ۴۶۸ میلیارد تومان آن مجموع حقوق و دستمزد و مزایا و اعتبارات سایر دستگاه‌های اجرایی است که ۵۷ درصد اعتبارات را به ما تخصیص داده اند.

وفایی با اشاره به اینکه اعتبارات نفت و گاز کشور که پنج هزار میلیارد تومان است، گفت: در سال ۹۹ نیز همین میزان خواهد بود و آنچه تا امروز اعلام شده برای بودجه سال ۹۹ سقف اعتبارات استانی ۱۲ هزار میلیارد تومان است که از این میزان پنج هزار میلیارد تومان مربوط به نفت و گاز است.

 

 

انتهای پیام/د

۲ هزار و ۱۶۲ میلیارد تومان بودجه استان

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار