استاندار اردبیل:

سرمایه گذاران فرصت مصوبات ستاد تسهیل را از دست ندهند

استاندار اردبیل گفت: اعضای ستاد تسهیل به منظور رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در استان با بررسی همه جوانب فرصت مناسبی را پیش و روی سرمایه گذاران قرار می‌دهند و با پیگیری به موقع این فرصت را از دست ندهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در چهل و هفتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت:بررسی مشکلات بیمه تامین اجتماعی و تقسیط بدهی های مالیاتی همچنین مشکلات بانکی از اهداف این کارگروه است  در این راستا سرمایه گذاران علاوه بر توسعه کارگاه های خود به حفظ وضع موجود واحدها متمرکز کنند.

او افزود: برخی از پرونده هایی که مشکل مالی دارند از محل اعتبارات و تسهیلات سفر رییس جمهوری به استان مطرح و مورد بررسی قرار می گیرند.

بهنام جو با اشاره به اینکه باید همه تلاش ما ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان جویای کار است گفت: با توسعه و سرمایه گذاری کلان حمایت از سرمایه گذار را در دستور کار قرار داده ام و باید قبل از اینکه مشکل و موانعی متوجه واحد تولیدی شود دستگاه های اجرایی خود با احصا مشکلات موجود موانع را رفع کنند.

استاندار اردبیل افزود:با توجه به شرایط حاکم اقتصادی و افزایش نرخ تورم بیشتر واحدها با مشکل سرمایه در گردش و موانع مالی مواجه شده اند در این راستا باید با در نظر گرفتن جوانب موضوع تسهیلات لازم در اختیار این واحدها قرار گیرد تا بتوانند ادامه فعالیت کنند.

او ادامه داد: به دلیل نوسان بازار مشکلاتی در حوزه تولید و توسعه ایجاد شده است که با همدلی و همکاری دستگاه های متولی می توان این موانع به حالت طبیعی خود باز گرداند.

بهنام جو با تاکید به اینکه بانکهای عامل نهایت همکاری را با سرمایه گذاران داشته باشند اظهار داشت:افرادی که به منظور تولید و اشتغال زایی پا به عرصه فعالیت گذاشته اند به طور یقین دلشان برای کشور می سوزد و  باید مورد حمایت قرار گیرند.

انتهای پیام/ع

ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار در استان اردبیل

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.