بررسی وضعیت کارخانه نساجی قائمشهر

رییس کل دادگستری مازندران گفت: دستگاه قضایی استان به وضعیت کارخانه شماره یک نساجی قائمشهر ورود پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام اکبری رییس کل دادگستری مازندران در خصوص پیگیری وضعیت کارخانه نساجی شماره یک شهرستان قائمشهر گفت: در راستای تاکید ریاست قوه قضاییه آیت الله رییسی مبنی برحمایت از واحد‌های تولیدی در دو مرحله رئیس دادگستری و دادستان شهرستان قائمشهر از کارخانه مزبور بازدید کرده و از نزدیک مشکلات، کمبود‌ها و نواقص موجود در این کارخانه مورد بررسی  قرار داده شد.

او افزود: دو جلسه با حضور نمایندگان دستگاه قضایی این شهرستان و اعضاء شورای تامین حوزه قضایی در راستای ساماندهی وضعیت کارخانه و رفع مشکلات کارگران برگزار شد و در آن هماهنگی‌های لازم صورت  گرفت.

حجت الاسلام اکبری گفت: همه دستگاه‌های موجود در کارخانه لیست برداری و مقرر شد دستگاه‌ها که قابلیت تعمیر و اورهال دارد، اقدام لازم صورت گیرد و مجددا استفاده و راه اندازی شود و آن بخش که قابل تعمیر و احیاء نیست، تماما در یک انبار جداگانه قرار داده وبا انجام مزایده و نظارت دادگستری  به فروش برسد.

رییس کل دادگستری مازندران افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد دستگاه‌های جدید جایگزین شوند و به کارگران نساجی هم تذکرات لازم در جهت احیاء نساجی و زنده نگاه داشتن کارخانه واستفاده بهینه وحداکثری داده شد.

حجت الاسلام اکبری گفت: این امر بازتاب خوبی درمیان کارگران داشته و امید دوباره در میان کارگران برای احیای دوباره و به اوج رسیدن این کارخانه ایجاد شده که با همت و تلاش همه مدیران این شهرستان و کارگران قابل اجرا است.

او افزود: اقدامات خوبی در خصوص کارخانه نساجی مازندران معروف به کارخانه شماره ۳ انجام گرفته که با اتمام کار‌های اولیه، اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ م

ورود دادگستری مازندران به وضعیت کارخانه شماره یک نساجی قائمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار