ترسناک‌ترین موجودات بازی Death Stranding

یکی از توسعه دهندگان بازی Death Stranding به تازگی اعلام کرد که شخصیت‌های B.T خطرناک‌ترین شخصیت‌های موجود در بازی هستند.

ترسناک‌ترین موجودات بازی Death Strandingبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از مدت‌ها انتظار بالاخره هیدئو کوجیما مرموزترین عنوان دنیای عناوین رایانه‌ای با نام Death Stranding را در روز گذشته وارد بازار کرد که با استقبال نسبتا خوبی از سوی گیمرها قرار گرفت. اما بسیاری از گیمرها اعلام کردن که پس از ورود به بازی با دنیای مرموز و کشنده رو به رو می‌شوند. در این بازی گیمر دائما با موجوداتی که در بازی زندگی می‌کنند درگیر خواهد شد و ورود به هر نقطه از بازی برای او خطرساز خواهد شد. مهم‌ترین و کشنده‌ترین موجوداتی که در بازی وجود دارند B.T نام داشته و گیمر برای از بین بردن این شخصیت باید تلاش بسیار زیادی کند.

شرکت سونی نیز با عرضه عنوان Death Stranding ویدیویی از پشت صحنه و مراحل ساخت و توسعه این بازی منتشر کرده است که در آن یکی از توسعه دهندگان عنوان مذکور درباره طراحی شخصیت و میزان خشونت شخصیت‌های B.T حرف زده است.

ترسناک‌ترین موجودات بازی Death Stranding

بر اساس آنچه که این توسعه دهنده در ویدیو منتشر شده از سوی سونی اعلام کرد، شخصیت‌های B.T موجود در بازی یکی از نقاط قوت اصلی بازی هستند و می‌توان گفت این شخصیت‌ها ترسناک‌ترین موجوداتی هستند که گیمر در طول بازی به آن‌ها بر خواهند خورد. سم پورتر همچنین گفت که طراحی این شخصیت‌‌ها بر اساس نبوغ وحشی و با مطالعات بسیار زیادی انجام شده و هدف تیم هیدئو کوجیما نیز از ساخت این شخصیت‌ها ایجاد تنشی فوق العاده درگیمر است و ما امیدواریم که بتوانیم به هدف خود برسیم.


بیشتر بخوانید: نسخه موبایلی بازی Diablo معرفی شد


عنوان Death Stranding برخلاف سایر عناوین بازار که در زمان عرضه دارای مشکلات زیادی هستند، ایرادات بسیار کمی داشت که فعلا جزئی هستند و گیمرهای زیادی را درگیر خود نکرده‌اند که این اتفاق در نوع خود بی نظیر است و می‌توان گفت این اتفاق اولین نقطه قوت هیدئو کوجیما در ساخت عنوان Death Stranding است.

انتهای پیام/

شخصیت‌های B.T خطرناک‌ترین موجودات بازی Death Stranding

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار