مشکل ناامنی در مناطق زلزله‌زده وجود ندارد

فرمانده سپاه عاشورا گفت: با تلاش نیرو‌های نظامی، انتظامی و بسیجیان مشکل ناامنی در مناطق زلزله‌زده شرق آذربایجان‌شرقی وجود ندارد.

مشکل ناامنی در مناطق زلزله‌زده وجود نداردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار آبدین خرم فرمانده سپاه عاشورا امروز در نشست هماهنگی مدیریت بحران زلزله میانه در روستای «ورنکش» این شهرستان افزود: نیرو‌های نظامی، انتظامی و بسیجیان از همان لحظه وقوع زلزله در روستا‌های زلزله زده حضور یافته و علاوه بر ارایه خدمات به مردم زلزله زده، امنیت این مناطق را فراهم کرده اند.

او با بیان اینکه برای جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی افراد، باید کمک‌ها به مردم زلزله زده از طریق هلال احمر انجام شود، اظهار داشت: اجازه کمک رسانی متفرقه به مردم مناطق زلزله زده داده نمی‌شود و کمک‌های مردمی با هماهنگی معتمدان و دهیاری در بین زلزله زده‌ها توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر ضرورت تفکیک وظایف سازمان‌های خدمت رسان در مناطق زلزله زده، گفت: محل مناسب برای استقرار کانکس‌های امدادی و عملیاتی در مناطق زلزله زده فراهم است.

سردار خرم، با اشاره به اینکه به خاطر محدودیت معابر روستا در برخی مواقع بی نظمی ترافیکی در محل روی داده است، ادامه داد: نباید اجازه ورود خودرو‌های غیرضرور به روستا داده شود.

حجت الاسلام عبداله محمدی، امام جمعه میانه نیز در این در نشست بر ضرورت تامین کانکس برای خانوار‌هایی که در اثر زلزله منزل مسکونی خود را از دست داده اند، تاکید کرد.

میرزایی بخشدار ترکمانچای میانه نیز در این نشست گفت: اولویت ما نجات مصدومان و ارایه خدمات به مردم زلزله زده بوده و هم اکنون اقدامات لازم برای اسکان اضطراری این افراد در این منطقه انجام شده است.

او افزود: برای نظم دهی به ترافیک روستا تلاش می‌شود محلی برای توقف خودرو‌ها به عنوان پارکینگ ایجاد شود و برای جلوگیری از بروز مشکل بهداشتی نیز باید احشام هر چه سریعتر به صورت بهداشتی دفن شود.

انتهای پیام/

اجازه کمک رسانی متفرقه به مردم مناطق زلزله زده داده نمی‌شود

برچسب ها: زلزله ، مصدوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار