فرماندار سمنان:

نیات واقفان باید با نیاز روز جامعه متناسب‌سازی شود

سید عباس دانایی با بیان اینکه متولیان اوقاف امانت‌دار سنت حسنه وقف هستند گفت: نیات واقفان باید با نیاز روز جامعه متناسب‌سازی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید عباس دانایی فرماندار سمنان در نشستی با کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان با بیان اینکه متولیان اوقاف امانت‌دار سنت حسنه وقف هستند و باید تدابیر ویژه‌ای برای گسترش این فرهنگ در جامعه داشته باشند گفت: نیات واقفان باید با نیاز روز جامعه متناسب‌سازی شود.

او بر استفاده هر چه‌بهتر از ظرفیت بقاع متبرکه، امامزادگان تأکید کرد و بیان داشت: با توجه به حضور مردم در اماکن مذهبی باید از این ظرفیت در گسترش و اجرای فعالیت‌های اثرگذار و جذاب فرهنگی و مذهبی برای عموم مردم استفاده شود.

دانایی تصریح کرد: در تحقق شعار سال یعنی رونق تولید در جامعه تمامی نهاد‌ها و سازمان‌ها و مدیران و مسئولان نقش دارند؛ بنابراین در این راستا باید از تمامی امکانات و تجهیزات و توانمندی‌های خود در تحقق شعار سال بهره لازم را ببرند.

ارتباط خوبی در سمنان بین مردم و اوقاف و امور خیریه وجود دارد

فرماندار سمنان با اشاره به ارتباط بسیار خوبی که در شهرستان سمنان بین مردم و اوقاف و امور خیریه وجود دارد اظهار داشت: مشارکت و جذب مردم در انجام امور خیر و خداپسندانه می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی باشد؛ بنابراین این تعامل دوسویه باید تقویت شود.

دانایی یکی از راهکار‌های رفع مشکلات اقتصادی را مشارکت بخش خصوصی دانست و گفت: با سرمایه‌گذاری درست و افزایش مشارکت خصوصی می‌توانیم به حل بسیاری از مشکلات در حوزه اقتصادی امیدوار باشیم.

انتهای پیام / ر

برچسب ها: استانداری ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.