ترامپ اشک تمساح می‌ریزد! + تصویرنوشته

در حالی که بسیاری از مردم آمریکا در فقر و تنگدستی به سر می‎برند، رئیس جمهور این کشور برای رفع فقر در کشورهای دیگر جهان برنامه‌ریزی می‌کند.

وقتی ترامپ اشک تمساح می‌ریزدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با وجود مشکلات اقتصادی گسترده در میان مردم این کشور برای قرار دادن پوشش به ظاهر دلسوزانه روی صورت خود و فراهم کردن بهانه‌ای برای دخالت در امور داخلی کشورهای مختلف، ادعای مبارزه با فقر در جهان را مطرح می‌کند.

طبق گزارش‌های منتشر شده از منابع مختلف دولت آمریکا، مردم آمریکا در حال حاضر با مشکلات شدید اقتصادی درگیر هستند و جمعیت بسیار زیادی در این کشور زیر خط فقر به سر می‎برند. در حالی که مردم این کشور در شرایط سختی زندگی ‌می‌کنند ولی سیاستمداران این کشور مبالغ هنگفتی از بودجه عمومی را صرف اجرای سیاست‌‌های استکباری خود می‌کنند. 

رهبر معظم انقلاب در سخنان خود بارها به دروغ‌گویی دولت‌مردان آمریکا اشاره کردند و در یکی از سخنرانی‌های خود نیز فرمودند: وزارت کشاورزی آمریکا رسماً اعلام کرده است که ۴۱ میلیون نفر در آمریکا با مشکل گرسنگی دست و پنجه نرم می‌کنند، آن‌وقت این آقا برای ملّت ایران دلسوزی می‌کند، می‌گوید ما خوشبختی و سعادت و اشتغال ملّت ایران را می‌خواهیم؛ برو خودت را درست کن!

وقتی ترامپ اشک تمساح می‌ریزد


بیشتر بخوانید: بیانات رهبر انقلاب با موضوع هویت و کرامت زن + تصویر


انتهای پیام/

برچسب ها: خواندنی ، فقر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار