در جلسه امروز شورای شهر تهران صورت گرفت؛

واکنش رئیس شورای شهر تهران به سخنان قالیباف

هاشمی رفسنجانی نسبت به اظهارات اخیر محمدباقر قالیباف درباره عملکرد مدیریت شهری فعلی واکنش نشان داد.

واکنش رئیس شورای شهر تهران به سخنان قالیباف/ هاشمی: اظهارات شهردار سابق زیبنده نبودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر که امروز یکشنبه (۱۹ آبان ماه) برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت گفت: رسول اکرم(ص) بزرگرترین موهبت تاریخ بشریت است و هفته وحدت یک حرکت محمدی گونه انقلاب اسلامی بود که بر آتش اختلاف‌های مذهبی چشمه‌ای باز کرد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه جنگ‌های داخلی کشور‌ها ناشی از اختلاف‌های مذهبی است، گفت: امروز به دلیل فتنه، برخی از کشور‌ها در پی جنگ‌های داخلی هستند که این ناشی از کج فهمی از سیره پیامبر(ص) است و باید بدانیم که بیش از هر زمانی جامعه نیازمند اخوت و مداراست.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به اظهارات گلایه آمیز محمدباقر قالیباف شهردار اسبق تهران درباره عملکرد مدیریت شهری گفت: اظهارت گلایه‌آمیز شهردار سابق تهران درباره مدیریت شهری زیبنده نبود، زیرا رویه ما در شورای شهر و شهرداری جلوگیری از ایجاد تنش است و ما به دنبال تنش‌زدایی هستیم.

وی ادامه داد: این انتظار را از مدیران شهری داریم که کمتر گلایه کنند و بررسی پرونده‌ها را به حوزه قوه قضاییه بسپارند، اما باید تأکید کنم که ما در مدیریت شهری از حقوق شهروندان دفاع خواهیم کرد، زیرا رأی بالای آن‌ها به شهردار و شورای پنجم نشان از خواست مردم نسبت به توقف رویه سابق و ایجاد شکلی درست از تصمیم‌گیری بود.


بیشتر بخوانید: تأخیر شهرداری تهران در ارائه اصلاحیه بودجه ۹۸


رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هنوز شورای شهر پنجم به موفقیت کامل برای تأمین خواسته‌های مردم نرسیده است، گفت: اگر چه به موفقیت کامل دست نیافتیم، اما این به معنای تأیید رفتار گذشته نیست و از مدیران می‌خواهم به جای مجادله کلامی پیگیر حقوق مردم باشند.

انتهای پیام/

توضیحات هاشمی رفسنجانی درباره اظهارات محمدباقر قالیباف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۹:۲۲ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
سلام من پیمانکار شهرداریم
از نظر من هردو بزرگوار خوب نبودن و هردو سیاسی بازی میکردند و میکنن
گاهی اوقات هم که کار میکنن اونم بخاطر فشار افکار عمومیه
وگرنه جاهایی هست که بعلت مظلوم بودن نه شهردار قبل نه این اکیپ حاظر کار چشمگیری انجام ندادند
Iran (Islamic Republic of)
شریفی
۲۱:۰۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۸
آقای هاشمی خداییش چنددرصداخباربه کارهای شهرداری اختصاص داره؟مااصلآهیچکدوم شمارو پاسخگو نمی بینیم!!!!!
خداپدرومادر قالیباف روبیامرزه بااین همه خدمات شهری که کرد شما یه تابلو نمیزنید
آخرین اخبار